בריאות הנפש: מודיעין נכללת בפיילוט ארצי

כתבי מודיעין News
חבר המועצה יוסי אביבי מעדכן כי בעירייה ימונה מתכלל בריאות נפש, ב-80% משרה, שיהווה "כתובת אחת, נגישה וברורה לתושבים, שמחברת בין כל הגורמים"
צילום: טוויטר ח"כ וולדיגר

עיריית מודיעין נבחרה להיות אחת משש הרשויות שיובילו פיילוט ארצי, במסגרתו ימונו ברשויות המקומיות "מתכללי בריאות נפש עירוני". חבר מועצת העירייה יוסי אביבי, מחזיק תיק הבריאות, אמר כי "התפקיד חדש יהיה כתובת אחת, נגישה וברורה לתושבים, שמחברת בין כל הגורמים ודואגת שאף אחד לא ייפול בין הכיסאות".

עוד הוסיף אביבי על התפקיד החדש בעירייה, ב-80% משרה, כי "מאז פרוץ מלחמת 'חרבות ברזל' הבנו עד כמה הצורך בשטח עצום. פעלנו יחד עם ביה"ח שיבא להקמת מרכז לטיפולים נפשיים חינם לחיילים יוצאי הקרבות ובני משפחותיהם (רק בעיר יש מעל ל-500 פצועים ופגועי נפש מהלחימה), פעלנו עם העמותות הפעילות בקהילה כדי לתת מענה הוליסטי, אנושי ומותאם אישית, והיום המודל הזה מקבל חותמת רשמית ויוצא לדרך בקנה מידה ארצי, וזה כבוד גדול מאד לעיר שלנו".

כזכור, במודיעין פועלות בשנים האחרונות מספר יוזמות בתחום בריאות נפש, כמו "ספסלי ההקשבה", סדנאות פוטו תרפיה וסדנאות כתיבה, הרצאות ועוד.

עוד הוסיף השבוע אביבי: "בריאות הנפש היא לא מותרות, היא תשתית לחוסן קהילתי ועם קהילה תומכת השמיים הם הגבול. מודיעין מוכיחה יום יום שאפשר וצריך לעשות אחרת. נמשיך לפעול, להקשיב ולחבר בין המערכות בשבילכם".

כתבות נוספות

נתנו מגופם

מדינת ישראל מובילה בשיעור תורמי כליות, ומבין הישראלים הרבים שעשו זאת ישנם 30 תושבי מודיעין: "הייתה לי הזדמנות להציל חיים, אז אעמוד מהצד?"

אבסורד בבית הספר

תלמיד כיתה ו' שספג איומים מחבר לשכבה נאלץ להישאר בביתו מספר ימים ולהסתייע במחנכת כ"שומרת ראש", בעוד שהתלמיד המאיים השלים את השנה כרגיל. העירייה: "האירוע טופל וניתן מענה נרחב"

מעלים הילוך באכיפה

47 דוחות נרשמו בשבוע האחרון, בדגש על עבירות של פגיעה במרחב הציבורי: תנועה, עישון, רעש וכלבים משוחררים

מרחיבים לכבוד הקיץ

העירייה מעדכנת על תגבור מיזם "נעים בסופ"ש" וקו 162 לחוף הים בראשל"צ לאורך כל החופש הגדול

נתנו מגופם

מדינת ישראל מובילה בשיעור תורמי כליות, ומבין הישראלים הרבים שעשו זאת ישנם 30 תושבי מודיעין: "הייתה לי הזדמנות להציל חיים, אז אעמוד מהצד?"

המשך קריאה »

אבסורד בבית הספר

תלמיד כיתה ו' שספג איומים מחבר לשכבה נאלץ להישאר בביתו מספר ימים ולהסתייע במחנכת כ"שומרת ראש", בעוד שהתלמיד המאיים השלים את השנה כרגיל. העירייה: "האירוע טופל וניתן מענה נרחב"

המשך קריאה »