למה המוניטין שלי חשוב בגוגל?

תוכן פרסומי
2037-05-11 07:16:00
2037-05-11 07:16:00

איך הפך המוניטין בגוגל לחשוב כל כך? מדוע אסור להזניח מוניטין שלילי בגוגל? וכיצד מומחה לניהול מוניטין מסייע לכם בקידום האינטרסים העסקיים, הציבוריים והאישיים שלכם?

(צילום: Freepik)

מוניטין בגוגל ממוקם בדרגת חשיבות גבוהה עבור כל עסק וכל איש ציבור או בכיר בחברה, הצורה שבה אתם מופיעים בתוצאות החיפוש של גוגל תקבע את הצלחתכם או כישלונכם.
איך הפך המוניטין בגוגל לחשוב כל כך? מדוע אסור להזניח מוניטין שלילי בגוגל? וכיצד מומחה לניהול מוניטין מסייע לכם בקידום האינטרסים העסקיים, הציבוריים והאישיים שלכם?

המוניטין שלי בגוגל, למה זה חשוב?
אחד הדברים החשובים ביותר עבור כל גורם עסקי, ציבורי ופרטי בעידן הדיגיטל הוא ניהול מוניטין בגוגל.
כשאינטרנט זמין כמעט לכל אדם בישראל, אין פלא שכבר מגיל חד ספרתי ואפילו גולשים מעל גיל 100, כולם יכולים לחפש ולמצוא כל מידע על כל עסק או חברה גדולה וקטנה, כל איש ציבור, כל בכיר בחברה ומידע על כל אדם פרטי.

משמעות הדבר היא תוצאות החיפוש בגוגל הפכו לכרטיס הביקור של כולנו, כפי שבעבר הלא רחוק היינו דואגים לכרטיס ביקור מרשים והמלצות טובות מפה לאוזן, כיום כל עסק, גוף פרטי/ציבורי וכל פרט בודד חייבים לדאוג שהמידע המופיע עליהם בגוגל לא יהיה שלילי אלא כמה שיותר חיובי ומזמין עבור האדם שחיפש את שמכם או שם העסק שלכם.
אם המוניטין שלכם בגוגל יותאם עבורכם וישמר חיובי סיכויי ההצלחה גדלים, אם המוניטין שלכם לא ימשוך או גרוע מכם יכיל תוצאות שליליות אתם עלולים להפסיד כספים רבים ולפגוע בהצלחתכם לטווח הקרוב והרחוק.

מוניטין שלילי בתוצאות החיפוש בגוגל? אסור להזניח!
מוניטין ריק ומשעמם בגוגל יכול להחשיד או לגרום לגולש המחפש אחריכם בגוגל לדלג אלא או לחשוד בפעילות שלכם, אך בעוד שמוניטין גנרי שאינו שלילי מצריך מכם לפנות לניהול מוניטין, תוצאות שליליות בגוגל יהפכו את המוניטין שלכם לשלילי וזה ירחיק כמעט כל אדם שיחפש מידע עליכם: לקוחות פוטנציאלים, בוחרים או אוהדים, מעסיקים לבכירים, בני ובנות זוג פוטנציאלים וכל סוג של גולש המחפש את השם שלכם כביטוי או חלק מרצף של ביטויים.
מוניטין שלילי יכול להגיע כתוצאה מביקורות שליליות, פסקי דין, כתבות שליליות באתרי החדשות וכל אזכור שלילי המגיע מאתרים באינטרנט הנסרקים תחת מנוע החיפוש של גוגל.
הזנחה של מוניטין שלילי עלולה לגרום לנזק תדמית בלתי הפיך או כזה שהופכת את המוניטין השלילי לרמת קושי גבוהה לטיפול.

מומחה לניהול מוניטין: הדחקה והתאמת תכנים חיוביים
כדי לטפל במוניטין בגוגל יש לפנות לחברת "ניהול מוניטין", מומחה ניהול המוניטין מנטר ומנתח את מצבכם ובונה יחד אתכם אסטרטגיה דיגיטלית להתאמת מוניטין חיובי בהתאם לצרכים העסקיים/ציבוריים/אישיים, גודל וסוג כל לקוח, תקציב נתון ופרמטרים נוספים המותאמים לכל מצב.
תפקידו העיקרי של מנהל המוניטין הוא לדחוק את התוצאות הלא רצויות או השליליות ולעלות כמה שיותר גבוה בגוגל תוצאות חיוביות ומותאמות.
למען פרטיות הלקוחות והצלחת התהליך במקסימום האפשרי, הקשר בין חברת "ניהול מוניטין" לבין לקוחותיה ופעולות ניהול המוניטין נשמרים בדיסקרטיות.

[the_ad_group id="87"]
[the_ad_group id="89"]

כתבות נוספות