רולטה ישראלית
רצח החייל יפתח גריידי במועדון ברעננה הוא עוד רצח מיותר בשרשרת מקרי הרצח והמוות שאנחנו חווים. הקלות הבלתי נסבלת של נטילת חיים של אדם הפכה
רצח החייל יפתח גריידי במועדון ברעננה הוא עוד רצח מיותר בשרשרת מקרי הרצח והמוות שאנחנו חווים. הקלות הבלתי נסבלת של נטילת חיים של אדם הפכה
אני מודה. אני עצבני כמו שלא הייתי מעודי. אלון חסן, נמל אשדוד, אולמרט, הרב פינטו, הרב מצגר, ארביב, ברכה, ב. יאיר, ג'קי בן זקן, אשכנזי.
ועדת אלאלוף למלחמה בעוני, שהגישה השבוע את המלצותיה לשר הרווחה, שמה לנו מול הפרצוף תמונת ראי של ישראל 2014. תמונה עגומה של מאות אלפי אזרחים
עתון "הארץ" הוא עתון מכובד. ליגיטימי וחשוב. אני קורא את עתון "הארץ" עשרות שנים. ברוב המכריע של המקרים אינני מסכים עם דעות כותביו. יש לו
תשכחו מזה ששופטים הם מורמים מעם. נכון הם יושבים גבוה מאיתנו באולם המשפט אבל חוץ מזה אין להם שום יתרון עלינו כבני אדם. יש להם
שבועות בודדים בלבד חלפו מאז סיום מבצע/מלחמת צוק איתן ונדמה שהאירועים שחווינו כאילו התרחשו סמוך למלחמת השחרור. החיים החזירו את כולנו לשגרה במהירות הבזק זולת
35% מהילדים בישראל הם ילדים עניים. אנחנו מדינת ההיי טק שיש לה ציווי אלוהי להיות אור לגויים- ממוקמת רביעית בהיקף הילדים שחווים רעב. אגב, למי
כולם עוסקים במזג האוויר ובצדק. אנחנו במזרח התיכון איננו רגילים בכך. פעם-פעמיים בשנה יש לנו אירועי מזג אוויר חריגים ובזה נגמר הסיפור. אבל גם עם
השבוע התפרסמו תוצאות משוב השופטים שבהן דרגו אלפי עורכי דין את תפקודם של שופטי ישראל. תוצאות המשוב פחות מעניינות מאשר התגובה הנזעמת של מערכת המשפט

אחרי לכתו בטרם עת של האיש היקר אורי אורבך התמלאו עמודי העיתונים במודעות אבל ובהן שתיים, שנדפסו זו לצד זו. האחת גדולה מטעם "ראש הממשלה",
רצח החייל יפתח גריידי במועדון ברעננה הוא עוד רצח מיותר בשרשרת מקרי הרצח והמוות שאנחנו חווים. הקלות הבלתי נסבלת של נטילת חיים של אדם הפכה
אני מודה. אני עצבני כמו שלא הייתי מעודי. אלון חסן, נמל אשדוד, אולמרט, הרב פינטו, הרב מצגר, ארביב, ברכה, ב. יאיר, ג'קי בן זקן, אשכנזי.
ועדת אלאלוף למלחמה בעוני, שהגישה השבוע את המלצותיה לשר הרווחה, שמה לנו מול הפרצוף תמונת ראי של ישראל 2014. תמונה עגומה של מאות אלפי אזרחים
עתון "הארץ" הוא עתון מכובד. ליגיטימי וחשוב. אני קורא את עתון "הארץ" עשרות שנים. ברוב המכריע של המקרים אינני מסכים עם דעות כותביו. יש לו
תשכחו מזה ששופטים הם מורמים מעם. נכון הם יושבים גבוה מאיתנו באולם המשפט אבל חוץ מזה אין להם שום יתרון עלינו כבני אדם. יש להם
שבועות בודדים בלבד חלפו מאז סיום מבצע/מלחמת צוק איתן ונדמה שהאירועים שחווינו כאילו התרחשו סמוך למלחמת השחרור. החיים החזירו את כולנו לשגרה במהירות הבזק זולת
35% מהילדים בישראל הם ילדים עניים. אנחנו מדינת ההיי טק שיש לה ציווי אלוהי להיות אור לגויים- ממוקמת רביעית בהיקף הילדים שחווים רעב. אגב, למי
כולם עוסקים במזג האוויר ובצדק. אנחנו במזרח התיכון איננו רגילים בכך. פעם-פעמיים בשנה יש לנו אירועי מזג אוויר חריגים ובזה נגמר הסיפור. אבל גם עם
השבוע התפרסמו תוצאות משוב השופטים שבהן דרגו אלפי עורכי דין את תפקודם של שופטי ישראל. תוצאות המשוב פחות מעניינות מאשר התגובה הנזעמת של מערכת המשפט

אחרי לכתו בטרם עת של האיש היקר אורי אורבך התמלאו עמודי העיתונים במודעות אבל ובהן שתיים, שנדפסו זו לצד זו. האחת גדולה מטעם "ראש הממשלה",