יהיה בסדר
התביישתי לצפות באלפי הישראלים שצבאו על התחנות לחלוקת ערכות מגן. לא חלילה, בגלל אלה שעמדו בתורים האינסופיים עם תינוקות על הידיים במשך שעות ארוכות כדי
התביישתי לצפות באלפי הישראלים שצבאו על התחנות לחלוקת ערכות מגן. לא חלילה, בגלל אלה שעמדו בתורים האינסופיים עם תינוקות על הידיים במשך שעות ארוכות כדי
אני מסתכל מהצד על התנהלות הממשלה. מקשיב למילים. רואה את המראות. קורא את ההתרחשויות ואני בעיקר מתבייש. בושה גדולה אני חש על כך שאלה הם
כותרת מיוחדת במינה צדה את עיני השבוע: "דעא"ש הוציאו להורג 150 נשים שסירבו לג'יהאד מיני". מה שהפתיע אותי לא היה המעשה עצמו (שכן קופי האדם
בשורה נפלאה לטומני הראש בחול: המלחמה בפלסטינים עברה, בשעה טובה ומוצלחת, לאיזור הקסום שנקרא "הזירה המדינית". עכשיו כיף להילחם בהם, לנצח אותם ולהקניט, ובעיקר להאשים
אם לא הייתי מתחייב שאהיה האחרון שיכבה כאן את האור, השבוע היה עיתוי מצוין לקנות כרטיס בכיוון אחד ולטוס מפה לטימבוקטו. מה לעזאזל קורה אצלנו
נפתלי בנט אבות הציונות הדתית מתהפכים בקברם בסל"ד גבוה למראה התנהלות ראש "הבית היהודי" – גלגולה העדכני של תנועת המזרחי המפוארת והמפד"ל. הקמפיין של בנט

אז זהו תודה לאל נאום נתניהו בקונגרס מאחורינו. כל אחד מוזמן לחלק לו ציונים אבל אנחנו כבר חזרנו לשגרה. שזה אומר ערסיאדה ברחובות כל עיר
אחרי עשרות שנים של חסכון פנסיוני עקבי, שוטף ומסודר (אבל לצערי אין מדובר בפנסיה תקציבית) אני מצטער שהפרשתי כספים לפנסיה. בדיעבד היה הרבה יותר חכם
דו"ח של מרכז אדווה לחקר שוויון וצדק חברתי קובע שאשכנזי משתכר 42% יותר מהשכר הממוצע ושמזרחי מרוויח 9% בלבד מעל הממוצע. במילים אחרות, קובע הדו"ח
תשכחו מלפרוש לפנסיה בגיל 67 (גברים) ונשים בגיל 62. חשבתם שיהיה לכם זמן לשחק עם הנכדים או לנסוע ברחבי הגלובוס (למי שיש כסף לזה)? אז
התביישתי לצפות באלפי הישראלים שצבאו על התחנות לחלוקת ערכות מגן. לא חלילה, בגלל אלה שעמדו בתורים האינסופיים עם תינוקות על הידיים במשך שעות ארוכות כדי
אני מסתכל מהצד על התנהלות הממשלה. מקשיב למילים. רואה את המראות. קורא את ההתרחשויות ואני בעיקר מתבייש. בושה גדולה אני חש על כך שאלה הם
כותרת מיוחדת במינה צדה את עיני השבוע: "דעא"ש הוציאו להורג 150 נשים שסירבו לג'יהאד מיני". מה שהפתיע אותי לא היה המעשה עצמו (שכן קופי האדם
בשורה נפלאה לטומני הראש בחול: המלחמה בפלסטינים עברה, בשעה טובה ומוצלחת, לאיזור הקסום שנקרא "הזירה המדינית". עכשיו כיף להילחם בהם, לנצח אותם ולהקניט, ובעיקר להאשים
אם לא הייתי מתחייב שאהיה האחרון שיכבה כאן את האור, השבוע היה עיתוי מצוין לקנות כרטיס בכיוון אחד ולטוס מפה לטימבוקטו. מה לעזאזל קורה אצלנו
נפתלי בנט אבות הציונות הדתית מתהפכים בקברם בסל"ד גבוה למראה התנהלות ראש "הבית היהודי" – גלגולה העדכני של תנועת המזרחי המפוארת והמפד"ל. הקמפיין של בנט

אז זהו תודה לאל נאום נתניהו בקונגרס מאחורינו. כל אחד מוזמן לחלק לו ציונים אבל אנחנו כבר חזרנו לשגרה. שזה אומר ערסיאדה ברחובות כל עיר
אחרי עשרות שנים של חסכון פנסיוני עקבי, שוטף ומסודר (אבל לצערי אין מדובר בפנסיה תקציבית) אני מצטער שהפרשתי כספים לפנסיה. בדיעבד היה הרבה יותר חכם
דו"ח של מרכז אדווה לחקר שוויון וצדק חברתי קובע שאשכנזי משתכר 42% יותר מהשכר הממוצע ושמזרחי מרוויח 9% בלבד מעל הממוצע. במילים אחרות, קובע הדו"ח
תשכחו מלפרוש לפנסיה בגיל 67 (גברים) ונשים בגיל 62. חשבתם שיהיה לכם זמן לשחק עם הנכדים או לנסוע ברחבי הגלובוס (למי שיש כסף לזה)? אז