אפליקציית המנהלים של ok2go היא מערכת חדשנית המעניקה כלי עבודה שימושיים ביותר לכל מנהל אשר מעוניין לנהל כראוי את העסק שלו, תוך שליטה רוחבית על כל מה שקשור לעבודתם של כל עובדי החברה.
שיטות פיקוח על העובדים
עובדים רבים נמצאים במשך שעות רבות בכל יום מחוץ למשרד לצורך ביצוע משימות שונות. המטרה של המנהלים היא לדעת אם הם ביצעו לאורך היום את המטלות שלהם בזו אחר זו על פי סדר הדברים שנקבע להם, או שהם בזבזו זמן לצורך טיפול בנושאים אישיים שונים. באמצעות האפליקציה החדשנית אפשר לדעת היכן נמצא כל אחד מהעובדים בכל נקודת זמן.
זוהי אפליקציה מעולה לצורך בקרת ההתנהלות של עובדים שאמורים להגיע בכל יום ללקוחות רבים לצורך מסירת חבילות, או לביצוע פעולות שונות על פי תחום העיסוק של החברה. המנהל יודע בזמן אמת אם על פי מדידת המרחקים, העובד מבצע את הנתיב שהוקצה לו, אם הוא מבצע את העבודה באופן יעיל ואם הוא עומד בכל היעדים היומיים שלו. העובדה שיש בקרה יוצרת יעילות והגברת התפוקה אצל העובדים והם נצמדים ללוח הזמנים שהוכתב להם ולהגדרות הפעילות היום יומית.
המנהל רואה ויודע בזמן אמת היכן ממוקם כל אחד מעובדיו, מהו היעד הבא שלו ומהו המרחק הגיאוגרפי שהוא ביצע במהלך היום.
שעון נוכחות עובדים בטכנולוגיה מתקדמת
מנהלים אשר פועלים באמצעות ממשקים שונים של שעון נוכחות עובדים. מקבלים דיווח מכל עובד המודיע כי החל את יום העבודה שלו במשרד או בבית, כמו כן הוא מדווח מהן המשימות שנותרו לו לביצוע. בהתאם לדיווח זה, כל מנהל יקבל החלטה אם להוסיף לו משימות, או לחלופין להוציא ממנו כמה משימות ולהעביר אותן לעובד אחר, כדי לאזן את ההתנהלות וליצור מצב שבו כל המשימות מבוצעות עד סוף יום העבודה ואין עיכובים שיש להם השלכות שונות.
בדרך זו גם כאשר העובדים נמצאים בביתם קיימת בקרה ושליטה בזמן אמת וכל מנהל יודע באופן מדויק את מכסת העבודה של העובד, מה ביצע ומה לא ביצע.
אפליקציה יוצאת דופן
האפליקציה מסייעת רבות למנהלים שחשו בעבר שאין להם שליטה על הפעילות של העובדים אשר לא נמצאים במשרד ויכולים לבצע פעולות שונות שהם לאו דווקא קשורים למשימות אשר הוקצו להן. השימוש באפליקציה של שעון נוכחות עובדים יוצר הרבה מאד חיסכון בזמן ובכסף, יעילות, בקרה לצוות הניהולי.