ועכשיו הקו

רותי בוסידן
במסגרת קמפיין "עובדים קרוב לבית" משיקה העירייה קו מיוחד המיועד ליצירת שיתופי פעולה, עידכונים ומענה ישיר עבור בתי העסק והחברות הפועלות בעיר
צילום: דוברות העירייה

עיריית מודיעין, באמצעות מנהלת אופק, השיקה לאחרונה מיזם חדש במסגרת המאמצים לחזק את העסקים המקומיים. מדובר על קו מיוחד המיועד ליצירת שיתופי פעולה, עדכונים ומענה ישיר עבור העסקים הפועלים ברחבי העיר, כחלק מהמלך אותו מקדמת העירייה בפלטפורמות הדיגיטליות השונות העומדות לרשותה, באירועי התרבות העירוניים ועוד.

תחת הסלוגן "עובדים קרוב לבית" יצאה לאחרונה מנהלת אופק בקמפיין לחיזוק העסקים המקומיים, כאשר לדברי העירייה זכה הקמפיין להצלחה רבה בקרב בעלי העסוקים והתושבים בעיר. במסגרת המיזם מפרסמת העירייה מדי שבוע פינה קבועה בדף הפייסבוק שלה, בו היא מרכזת משרות פנויות בחברות ובבתי העסק המקומיים, ובכך משרתת הן את העסקים והן את מחפשי העבודה מבין תושבי מודיעין.

עוד נמסר כי מודעות הדרושים יהיו מגוונות ומופנות לגילים שונים, בהתאם ובאחריותו של בעל העסק, כאשר העירייה מציעה את פלטפורמת הפרסום שתגדיל משמעותית את החשיפה לעסק. עוד אמרו בעירייה כי המטרה היא להמשיך וליצור עוד שיתופי פעולה לקידום העסקים, ובמנהלת אופק עומלים כעת על תכנית עבודה רחבה בנושא.

בעלי עסקים אשר מעוניינים להצטרף לרשימת התפוצה של מנהלת אופק יכולים לשלוח הודעה למספר הטלפון: 052-5272930. במנהלת אופק מדגישים כי חשוב לשמור את המספר בנייד, על מנת לקבל הודעות ועדכונים.

[the_ad_group id="87"]
[the_ad_group id="89"]

כתבות נוספות

העולם רוצה כטב"ם ממודיעין

חברת אירונאוטיקס מהפארק הטכנולוגי בעיר הודיעה לאחרונה כי זכתה בחוזים לאספקת הכטב"ם Orbiter 4 בהיקף של 50 מיליון דולר

קצביה דור 2.0

טום חן וניר אריאל השיקו לאחרונה מעדניית בוטיק בשכונת מורשת, ומסבירים מה ההבדל בין האיטליז של פעם לקצביה של היום

קצביה דור 2.0

טום חן וניר אריאל השיקו לאחרונה מעדניית בוטיק בשכונת מורשת, ומסבירים מה ההבדל בין האיטליז של פעם לקצביה של היום

המשך קריאה »