אם אתם רוצים שהעובדים שלכם יצליחו, אל תהססו: שלחו אותם לסדנת מכירה טלפונית ותראו שזה מאוד ישתלם לכם בעתיד
(צילום: Freepik)
אנחנו חיים בעידן שבו בכל יום שעובר אנחנו מותקפים באינספור מסרים שיווקיים. אנשים מנסים למכור לנו הכול בכל דרך אפשרית, מה שאומר שבכל תחום יש גם תחרות מאוד משמעותית. לכן נשאלת השאלה: מה עושים אם גם אנחנו רוצים למכור משהו? והאם זה שנבקש מכמה עובדים שלנו להתקשר ללקוחות פוטנציאליים ונסות לבצע מכירה שהיא טלפונית, זה מספיק? התשובה היא כמובן לא. הגיע הזמן שכולנו נבין שמכירות טלפוניות הן אומנות לכל דבר ועניין. משמעות הדברים היא שצריך לדעת איך עושים זאת וכמובן שלא כל אחד יוכל להתמודד עם האתגר הזה. יש קורסים וסדנאות מאוד מעמיקות בתחום הזה, כך שאם אתם רוצים שהעובדים שלכם יצליחו, אל תהססו: שלחו אותם לסדנת מכירה טלפונית ותראו שזה מאוד ישתלם לכם בעתיד.
מה לומדים במסגרת סדנת מכירה טלפונית?
כאשר מדברים על סדנה למכירות טלפוניות מדברים למעשה על סדנה שבה העובדים יוכלו לקבל כלים משמעותיים. העניין הוא שכאשר אנחנו מדברים עם לקוח פוטנציאלי, הוא לא רואה אותנו ולכן שפת הגוף שלנו לא רלוונטית. אנחנו לא יכולים לנצל את היופי שלנו או יתרונות פיזיים אחרים שיש לנו, אך מצד שני, יש טריקים אחרים שאפשר ללמוד. לכן סדנת מכירה טלפונית היא סדנה שיש לה משמעות אדירה. למעשה, כאשר המוכר מתקשר אל הלקוח הפוטנציאלי, יש לו כמה שניות בלבד לקבל את תשומת הלב שלו, למשוך את ההתעניינות שלו ולנסות להעביר לו מסר כלשהו. לכן אותו מוכר חייב לדעת איך עושים זאת על הצד הטוב ביותר, וכאן בדיוק נכנסת הסדנה. המוכרים שאח"כ יתקשרו ללקוחות הפוטנציאלים ילמדו לא רק את הטקסט שכדאי להגיד בפתיחת השיחה, אלא אפילו את טון הדיבור שבו כדאי יהיה להשתמש. בנוסף, במסגרת סדנאות כאלה נעשה גם לא מעט תרגול, כך שזה לא מפתיע שאחרי החוויה המוכרים עושים עבודה הרבה יותר טובה.
איך לבחור את הסדנה המתאימה?
למען האמת, כאשר מדברים על מכירה טלפונית ועל סדנאות בתחום הזה, ניתן לראות שיש מספר מרכזים מוכרים שאליהם אפשר לפנות. עם זאת, לא בכל מקום ניתן יהיה לקבל את הכי טוב שיש ולכן נשאלת השאלה: אל מי פונים? העברת מסרים בטלפון זה לא דבר פשוט וכדי להבטיח שהעובדים שלכם באמת ישתפרו אחרי הסדנה, אתם חייבים להקפיד על בחירת הסדנה הכי מוצלחת שיש. צריך לבדוק כמה זמן נמשכת הסדנה, איזה תכנים מועברים בה, מי מעביר אותה ועד כמה היא באמת מומלצת. האם בעלי עסקים ששלחו את העובדים שלהם לאותה סדנה יצאו מרוצים? והאם הם מעידים על כך שהמחיר שווה את ההשקעה? כדאי כמובן גם לברר עלויות וכך לבחור את מה שנכון עבורכם, אז למה אתם עדיין מחכים?