בן 16 מכר סמים לקטינים בפייסבוק

יהודה גולן
2017-11-19 00:00:00
2017-11-19 00:00:00

כתב אישום: בן 16 ממודיעין מכר סמים באמצעות פייסבוק לקטינים וצעירים בעיר. כתב האישום מייחס לו עשרות מקרים של מכירת קנביס במקומות שונים בעיר. בביתו נמצאו סמים מסוגים שונים. צילום דוברות המשטרה

בתום חקירה של משטרת ישראל הוגש בימים האחרונים כתב אישום, בן 21 סעיפים, נגד נער בן 16 ממודיעין, המתארים מקרים שונים בהם מכר סמים לקטינים וצעירים, תושבי העיר מודיעין ובמקומות שונים ברחבי העיר. בין היתר בשכונת השבטים ובפארק ענבה.

על פי כתב האישום פתח הנאשם פרופיל בפייסבוק דרכו נוצר הקשר עם הקונים ובוצע התיאום למכירת הסמים. על פי כתב האישום, במספר מקרים מכר הנאשם לקטין בן 15 קנביס בסכום של 100 שקל בכל פעם. במקרה אחר מכר הנאשם לקטין בן 17 – בשמונה הזדמנויות שונות – קנביס בסכום של 100 שקל בכל פעם. במקרה אחר מכר קנביס בסכום זה לקטינה בת 15.

בתחילת החודש הגיעו השוטרים לביתו של הנאשם. בחיפוש שערכו על פי צו בית משפט נתפסו סמים מסוג חשיש המחולק למנות, קנביס, "דלתא 9" המחולק ליחידות, נוזל קנבינואידים ומשקל דיגיטלי.

 

כתבות נוספות

במקום פנסיה – תואר שני

אחרי קריירה בהוראה החלה אביב משה ממודיעין ללמוד עבודה סוציאלית בגיל 50, וכעת, לאחר עשור, השלימה תואר שני בהצטיינות: "כל אחד יכול להגשים חלום"

דיירים חדשים בעיר

רשת עד 120 השיקה הבוקר מתחם דיור מוגן במרכז העיר, שמציע לדיירי 250 היחידות מסעדה ובריכה, מרכז ספורט וספא, גינות קהילתיות, מכון פיזיותרפיה ועוד

במקום פנסיה – תואר שני

אחרי קריירה בהוראה החלה אביב משה ממודיעין ללמוד עבודה סוציאלית בגיל 50, וכעת, לאחר עשור, השלימה תואר שני בהצטיינות: "כל אחד יכול להגשים חלום"

המשך קריאה »

דיירים חדשים בעיר

רשת עד 120 השיקה הבוקר מתחם דיור מוגן במרכז העיר, שמציע לדיירי 250 היחידות מסעדה ובריכה, מרכז ספורט וספא, גינות קהילתיות, מכון פיזיותרפיה ועוד

המשך קריאה »