ככה מקדמים מכירות

גיל ח' עמית

אם אתם מחוברים לעולם הוירטואלי, בוודאי כבר שמעתם על הלהיט הגדול של חנויות האפליקציות – Bip It. מדובר באפליקציה האמורה לסייע לכם להפעיל את הטלפון החכם בדיבור בלבד, ללא צורך בלחיצות והקלדות, כולל משלוח מסרונים ואפילו ווטסאפים, תזכורות וכן הלאה.

האפליקציה חמודה ביותר ונוחה למדי, אבל השוס הגדול הוא האופן שבו ערן קצב, המפתח, קידם אותה. הכל התחיל בפוסט בפייסבוק שבו סיפר על האפליקציה ועל ההחמצה הגדולה שבהשקתה – בדיוק בזמן המבצע הצבאי בעזה, מה שהביא לכך שהמשתמשים פשוט התעלמו ממנה. הפוסט העצוב הביא לערן תשומת לב מ"סטטוסים מצייצים", חברות החדשות השונות וכן הלאה. התוצאה – מקום ראשון באייטיונס ומקום חמישי בגוגל פליי. תהנו.

[the_ad_group id="87"]
[the_ad_group id="89"]

כתבות נוספות