שבועיים לאחר הודעת חברת שר פיטנס, המפעילה סניף גם בקניון עזריאלי במודיעין, כי נקלעה לחובות כבדים, ומתברר כי לא כל לקוחות החברה הצליחו לקבל את כספם בחזרה.
כזכור, חברת שר פיטנס, לה שבעה סניפים רחבי הארץ, הודיעה כי נקלעה לחובות של 24 מיליון שקל, וביקשה מבית המשפט המחוזי בחיפה כי יוציא צו עיכוב הליכים, בנוסף לבקשה להסדר חוב עם נושי החברה.
לאחר שנודע כי פעילות הסניפים תיעצר, שלחה בעלת החברה, שיר סנדה, הודעה ללקוחות בו טענה כי כספם יוחזר להם. בהודעתה כתבה כי "לכל משפחת שר פיטנס היקרה שלי, לאחר ימים קשים ולאחר מאבק משפטי לא קל מול חברות האשראי והבנקים, לצערנו הרב אני נאלצת ממחר לעצור את הפעילות בסניפים. כמובן שכל החיובים על חודש מרץ יזוכו חזרה בכרטיס האשראי בהחזר מלא".
מאז ההודעה מיהרו לקוחות החברה לנסות ולקבל את כספם בחזרה, אבל מתברר כי הדרך לזיכוי לא תמיד פשוטה ומהירה. ד', תושבת מודיעין, סיפרה השבוע למודיעין NEWS: "רכשתי בדצמבר כרטיסייה של 10 שיעורים לפילאטיס מכשירים, שנדחו שוב ושוב עד שבסוף התחילו רק בחודש פברואר. הספקתי להיות בשני שיעורים ואז הודיעו שסוגרים. הם שלחו הודעה שהם זמינים לנו בווטסאפ, אבל הם לא עונים בשום מקום. רכשתי כרטיסייה של עשרה שיעורים ב-500 שקל, שילמתי את הכל, אבל בפועל עשיתי רק שני שיעורים ואני לא מצליחה לקבל את כספי בחזרה. זה ממש מעצבן. הם שלחו הודעה שהם מצטערים ושכל המנויות יקבלו את הכסף של חודש מרץ בחזרה. אני לא מנויה, יש לי כרטיסייה, והם לא עונים בשום מקום. לא ברשתות, לא בטלפון, לא בווטסאפ ולא כלום. זה ממש מעצבן".
סיפור דומה חווה כעת תושבת נוספת, ר', שמספרת: "עשיתי מנוי גם לחדר כושר וגם קניתי כרטיסייה לפילאטיס. עכשיו אין עם מי לדבר. חברת האשראי לא מוכנה לבטל עסקה ושירות הלקוחות של שר לא עונים, או זורקים אותך לחברת האשראי ואומרים 'תתמודדי מולם'. מדובר על אלף שקל. פניתי לשירות בווצאפ ואין מענה. אין עם מי לדבר. כלום".
גם ר' ממודיעין מספרת עד כה לא הצליחה לקבל את כספה בחזרה. "אני לא מצליחה לקבל מהם תגובה", היא אומרת. "האמת, זה מרגיש פספוס ממש. לא קיים מקום שנותן את המענה ספציפי למה שנרשמתי. התחלתי מיד כשנפתח הסניף, ולצערי הופסקה הפעילות בתוך חודש אחד בלבד".
את תגובת שר פיטנס לא ניתן היה להשיג השבוע.