כל מה שרציתם לדעת על קידום בפייסבוק, ומעולם לא העזתם לשאול?

תוכן פרסומי
2036-04-23 03:06:00
2036-04-23 03:06:00

כשיש לכם קהל עצום בהישג יד, הקידום בפייסבוק הוא הזדמנות שאתם ממש לא רוצים לפספס

כשפייסבוק נכנסה לראשונה לתודעה, היה קשה מאוד לצפות את השינוי שהרשת החברתית הצעירה עתידה לחולל בחייהם של רבים מאוד ברחבי העולם. מאז ועד היום, אין פינה בגלובוס שבה לא נמצא משתמש פייסבוק פעיל, והחברה נחשבה כיום לענק פיננסי בכל קנה מידה אפשרי. על כן, התפתחות טבעית של השירותים שמציעה פייסבוק ללקוחות העסקיים היא האפשרות ליצור ערוצי קידום בפייסבוק. כשיש לכם קהל עצום בהישג יד, הקידום בפייסבוק הוא הזדמנות שאתם ממש לא רוצים לפספס.

מה הם חמשת חוקי הייסוד של קידום בפייסבוק?

כדי להצליח בתהליך קידום בפייסבוק, וליצור עמוד עסקי משגשג אתם יכולים לפעול באינטואיטיביות. או לחילופין להתבסס על חמישה כללי ברזל שמצליחים להביא תוצרים, בכל פעם מחדש:

  1. עניין – כדי שהקהל ברשתות החברתיות ישים לב לקיום של העמוד שלכם, מבין מיליוני עמוקים עסקיים אחרים, צריך לעניין אותו. לא מספיק להעלות כמה תמונות יפות, אלא ליצור תוכן בעל משמעות וערך לגולשים.
  2. פעילות קבועה – המשכיות ורציפות הן מילות מפתח בפייסבוק. קידום בפייסבוק מתבסס על היכולת שלכם לתקשר עם הגולשים ברציפות. ולכן, אתם רוצים כל המן להעלות פוסטים, ליצור דיונים ולענות לשאלות פרטיות של לקוחות שלכם.
  3. מיקוד לקוחות – פנו לקהל היעד הממוקד והמתאים ביותר לעסק שלכם. רק כך, תדעו שאתם מדברים אליו בשפה המתאימה לו, ויכולים ליצור את הבסיס הטוב ביותר ללקוחות.
  4. שפה אחידה – צרו שפה ייחודית לבית העסק שלכם, שהלקוחות והגולשים ילמדו להכיר ולאהוב. בין אם מדובר על שימוש בסלנג בתוך טקסטים, השטאגים קבועים ואפילו שימוש באימוג'י ולוגואים. אתם רוצים להכניס את התזכורות הקטנות של השפה שלכם לכל פוסט, סרטון או תמונה שאתם מעלים. וכך לגרום לקהל לזהות אתכם עוד לפני שהוא התחיל לקרוא את הפוסטים.
  5. שילוב תכנים – פייד מרתק בפייסבוק, הוא כמעט דרישת חובה. אם יש לכם שילוב מוצלח בין תמונות, פוסטים, סרטונים וקישורים למידע חיצוני, העמוד שלכם יצבור יותר גולשים מתעניינים שירצו ללמוד מכם, או לשמוע הכל על העסק שלכם. וזו היא הרי מטרת העל.

עמוד פייסבוק מצליח – הוא נכס דיגיטלי בדיוק כמו אתר אינטרנט

כוחו של עמוד פייסבוק מוצלח, הוא כוח שניתן למדוד גם בכסף. אם לדוגמה אתם מנהלים אתר מסחר מקוון, שמתבסס על תנועה ערה מהפייסבוק, בתהליך התמחור של העסק שלכם, יילקחו בחשבון גם הפרמטרים והמדדים של הצלחת האתר, בזכות התנועה מהרשת החברתית. ולכן, אתם רוצים ויכולים, די בקלות אם לומר את האמת, להצליח ליצור נכס דיגיטלי מניב, שיכול במידה רבה להקפיץ אתכם למדרגה העסקית הבאה וגם להיות ערובה כלכלית. ואם אתם לא מרגישים שאתם יכולים לעמוד במשימה לבד, תמיד אפשר להיעזר באנשי סושיאל מדיה מקצועיים.

[the_ad_group id="87"]
[the_ad_group id="89"]

כתבות נוספות

נפרדים מאשת הנדל"ן הוותיקה

שרית גל, מנהלת ההדרכה שעבדה במשרדי התיווך הגדולים בעיר, היא הולכת הרגל שנהרגה אתמול מפגיעת משאית בכביש 431: "הותירה חלל עצום"

שבעה לזכר ה-7

הסופרת שירז אפיק ממודיעין משיקה ספר סיפורים קצרים חדש, שבכל אחד מהם מסתתר רסיס קטן מאירועי היום הנורא בתולדותינו

ממודיעין ועד לבאר שבע

חברת הנדל"ן דונה, הפועלת מהמטה במע"ר, זכתה במכרז פינוי-בינוי בעיר הדרומית ותבנה 1,200 דירות חדשות בסמוך לאוניברסיטה ולסורוקה

שיהיה בתיאבון

שלושה עסקי מזון חדשים נפתחו לאחרונה בעיר: הרשת האיטלקית שנעה בין מסעדה לבית קפה לפיצרייה, מסעדת ההמבורגר שרוצה להביא בשורה חדשה, וסניף נוסף במע"ר לרשת הקינוחים המושחתים

שבעה לזכר ה-7

הסופרת שירז אפיק ממודיעין משיקה ספר סיפורים קצרים חדש, שבכל אחד מהם מסתתר רסיס קטן מאירועי היום הנורא בתולדותינו

המשך קריאה »

שיהיה בתיאבון

שלושה עסקי מזון חדשים נפתחו לאחרונה בעיר: הרשת האיטלקית שנעה בין מסעדה לבית קפה לפיצרייה, מסעדת ההמבורגר שרוצה להביא בשורה חדשה, וסניף נוסף במע"ר לרשת הקינוחים המושחתים

המשך קריאה »