להפקת אירועים לחברות הייטק יש את הכוח לאחד, לחבר ולבשר בשורה למתחרים. בין אם מדובר בכנס, השקת מוצר או יום כיף צוותי או כללי, הצלחתו של אירוע תלויה לרוב באלמנט קריטי אחד: יצירתיות.
ישבנו עם פינץ׳, חברת הפקת אירועים המתמחה בהפקות לחברות הייטק, עם ניסיון עשיר, לשיחה ושאלנו את השאלות החשובות: מה הערכים המנחים לקיום אירוע יוצא דופן לחברות הייטק איך היצירתיות משתלבת כדי להפוך את האירוע למשמעותי באמת?
״פינץ׳, הפקת אירועים לחברות הייטק זה דבר מורכב ומלא בבלת״מים. מה לדעתכם המרכיבים שהופכים אירוע לחד פעמים?
יש לנו כמה ערכים מנחים שמוכיחים את עצמם כל פעם מחדש כשאנו מפיקים אירוע לחברות הייטק:
- ממוקדי לקוח: אנו מציבים את הלקוחות שלנו בלב של כל מה שאנו עושים. המטרות, החזון והציפיות שלך הם הדבר שינחה אותנו. אנחנו זמינים בכל עת, ומקשיבים לכל בקשה, על מנת שנפיק יחד אירוע מהודק על כל הצרכים שצפים.
- מצוינות: אנו שואפים למצוינות בכל היבט של תכנון האירוע. מלוגיסטיקה ועד עיצוב, ניהול ועד טיפול בבלת"מים, אנחנו לא משאירים שום דבר לא ברור בחתירה שלנו לשלמות.
- חדשנות: הפקת אירועים לחברות הייטק היא תחום שנמצא בקצה החדשנות. בכך ישנה חובה להישאר מעודכנים בכל הטרנדים הכי חדשים. הכרות עם טכנולוגיות חדשות חיונית כדי לספק חוויות יצירתיות ויוצאות דופן, בכל פעם מחדש.
- יושרה: היושרה והשקיפות שלנו הן אבני היסוד ההתנהלות שלנו כמפיקי אירועים לחברות הייטק. כל שאלה מקבלת מענה, במהירות המרבית, עם תשומת לב לכל פרט.
- עבודת צוות: אנו מאמינים בעבודה יד ביד, זה לצד זה, עם הלקוחות שלנו כדי ליצור את התוצאות הטובות ביותר. החברה מביאה את הידע עליהם- גילאים, תחביבים, סגנון, לוקיישן וכל דבר שעולה על הדעת, ואנחנו מביאים את הניסיון והיצירתיות שלנו. שיתוף הפעולה הזה הוא קריטי על מנת להצליח.
- יצירתיות: יצירתיות היא המקום שבו המסע שלנו מתחיל. זהו מרכיב הקסם שהופך אירוע לחוויה בלתי נשכחת. יש לנו רעיונות מטורפים, חדשניים ומתובלים, ואנחנו לא מפחדים להגשים אותם.״
הפקת אירועים לחברות הייטק. יצירתיות בלתי נגמרת.
עולם הפקת האירועים משתנה כל הזמן, ונראה שצריך בפן היצירתי להמציא את עצמך מחדש בכל אירוע. איפה אתם כחברה להפקת אירועים רואים את זה בא לידי ביטוי?
״יצירתיות בחשיבה על הקונספט זה אחד המרכיבים החשובים ביותר בהמצאה של אירוע חדש. גם יש אנחנו משתמשים במתודולוגיה ברורה שמשיגה בכל פעם את מטרת האירוע-
הבנת החזון של החברה
אירועים לחברות הייטק זה דבר תחום מורכב, הוא דורש היכרות, ניסיון והבנה של החברה לה רוצים להפיק אירוע. קודם כל, המסע מתחיל בהבנת החזון של החברה. אין שני אירועים זהים, והפקת האירוע צריכה לשקף את המטרות הייחודיות שהחברה הציבה. בין אם השאיפה היא לטפח אחדות בין הצוות, להשיק מוצר פורץ דרך או לחגוג את הצלחת החברה שלך, אנו מקשיבים היטב וסופגים את החזון בראשית הדרך. רק ככה נבטיח הפקת אירוע חלומי. הכל מתחיל בלשאול שאלות, ולהקשיב.
יצירת קונספט חוויות ייחודי
הרעיון המרכזי הוא שאנחנו מכורים לחוויות יוצאות דופן. כאלה שלא שוכחים. בשביל להגיע לחוויות האלה, אנחנו נדרשים לחשוב על קונספט שונה ומיוחד, כזה שיוצר רגעים מיוחדים במינם. בין אם זה בעיצוב יוצא דופן או הפעלה מרכזית מטורפת, בהפקת אירועים לחברות הייטק, אין גבול לדמיון שלנו.
עיצוב חלל – חוויה מיתוגית
כמפיקת אירועים לחברות הייטק, עיצוב חלל האירוע (מיתוג ועיצוב) זו דרך רבת עוצמה להעביר מסר. בדיוק בגלל זה אנחנו עובדים עם צוות המעצבים מיומנים שיודעים ליצור לוקיישנים משגעים וייחודיים שייספרו את הסיפור של החברה עבורה אנו נדרשים להפיק. בהפקת אירוע חברה בהייטק, עיצוב זו הדרך להעביר את המסר המיתוגי ולתאר קונספט שלם ללא מילים.
התאמה אישית
כל הפקת אירוע לחברות הייטק היא שונה ומיוחדת. אנו דואגים להתאים אישית את הצוות, הספקים, הלוקיישן, העיצוב והקייטרינג לצרכים המיוחדים של החברה.
להעביר את הסיפור באירוע
לכל אירוע יש סיפור. הפקת אירוע לחברות הייטק זו הדרך של החברה לומר תודה לעובדים על עבודה קשה וטובה, ולחגוג הצלחה דרך התמדה ונחישות. המסר הזה אמנם מהדהד בתוך החברה, בין העובדים, כאשר מייצרים עבורם אירוע יוצא דופן, אבל עוד משהו קורה- גם המתחרים של חברת ההייטק עבורה הפקנו את האירוע רואים את זה, ומגלים את ההצלחה שלך. חשוב לקחת את העניין בחשבון כשמתכננים אירוע, ולבחון יחד איך לספר את הסיפור בצורה מיטבית שתהדהד נכון גם לשותפים חיצוניים. פינץ׳ בעלת ניסיון רב שנים בהעברת מסרים באירועי חברה.
טכנולוגיה ויצירתיות
הטכנולוגיה מאפשרת לנו להגיע למקסימום יצירתיות בהפקת אירועים לחברות הייטק. מאפליקציות אינטראקטיביות שמערבות את המשתתפים ועד למשחקים מיוחדים שיוצרו עבור האירוע- אנו רותמים טכנולוגיה ליצירת חוויות יוצאות דופן בכל אירוע מחדש.
מדידת השפעה
עם כל הכבוד ליצירתיות, חשוב גם לדעת לבסוף מה השגנו מהאירוע שהפקנו- האם הוא עמד ביעדים שלו? האם עורר השראה ועניין? הגישה האנליטית שלנו מבטיחה שכל אלמנט יצירתי משרת מטרה. בסוף האירוע אנו יושבים עם החברה ביחד ושואלים מה היו המטרות והאם הושגו״
לסיכום, יצירתיות היא ערך מנחה מרכזי כאשר מפיקים אירועים לחברות הייטק. קונספט ייחודי יכול להפוך חזון לחוויה מוחשית ומשמעותית יוצאת מגדר הרגיל. בדיוק בגלל זה חשוב לשכור צוות מפיקים ומעצבים מקצוענים ומנוסים שלא רק יפיקו לחברתכם אירוע; אלא יספרו סיפור שלם של חדשנות והצלחה.