זקוקים לציוד משרדי? היכנסו לאתר קצב – https://kazav.co.il/
איזה ציוד כל בית עסק צריך להחזיק?
חשוב מאוד לציין כי ציוד משרדי מתחלק לכמה קטגוריות עיקריות:
- ציוד משרדי לשימוש ממושך – ציוד משרדי אותו רוכשים פעם אחת עבור תקופת זמן ממושכת, כמו מחשב נייד, מגרסות, מדפסות, מכונות צילום ועוד.
- ציוד מתחדש – ציוד אותו יש צורך לרכוש מעת לעת, כמו נייר להדפסה או צילום, דפדפות, כלי כתיבה, קלסרים ועוד.
- ציוד מותאם – ציוד ספציפי המותאם לצרכי העבודה. גרפיקאים ואדריכלים לצורך העניין במקרים רבים יצטרכו ציוד שונה.
איך בוחרים נכון?
כדי לבחור נכון, יש צורך קודם לכן לבדוק מהם הצרכים הספציפיים של המשרד, לקבוע מראש תקציב ולאחר מכן לערוך רשימה מסודרת של הציוד לו אתם זקוקים. חשוב מאוד גם לוודא כי התקציב עצמו מנוהל בצורה חכמה. כך לדוגמא, אם מדובר במשרד עורכי דין – הרי שהציוד ההיקפי לו אתם זקוקים, כמו למשל המחשב – לא אמור להיות בעל מפרט מרשים במיוחד. לעומת זאת, אם מדובר במשרד גרפיקאים – כבר תצטרכו להקדיש חלק משמעותי יותר מהתקציב למחשב שיוכל לעמוד בדרישות הפרויקטים.
העדפת פריטים ארגונומיים
ריהוט משרדי הוא חלק בלתי נפרד מהבחירה שלכם ולכן חשוב לבחור גם אותו בצורה חכמה. ההמלצה שלנו היא לבחור פריטי ריהוט ארגונומיים, שיוכלו לתמוך בעובדים שלכם כך שישבו לאורך שעות היום ביציבה נכונה ושעות העבודה שלהם יהיו נוחות יותר. בעוד כי ישיבה ממושכת אינה דבר מומלץ – על ידי בחירת רהיטים ארגונומיים איכותיים בהחלט ניתן לצמצם את ההשפעות שלה ולייצר עבור צוות העובדים סביבה נוחה ובריאה יותר.
התאמה לגודל המשרד
חשוב לא פחות להקפיד להתאים את הציוד לגודל המשרד. אם מדובר לצורך העניין במשרד קטן יחסית, הרי שעליכם לבחור בהתאם פריטים קטנים יותר. ניתן גם לבחור פתרונות אחסון חכמים עבור הקלסרים והדפדפות ובכך לחסוך לא מעט מקום. סידור נכון של חלל העבודה הוא חלק חשוב לא פחות ולשם כך עליכם לוודא כי הציוד שאתם בוחרים מותאם במידה רבה לגודל המשרד.
עמידות
עמידות הציוד היא קריטריון נוסף וחשוב לא פחות. אחד הדברים החשובים ביותר בעת רכישת ציוד למשרד היא רמת האמינות והעמידות של המוצרים לאורך זמן. ציוד אותו רוכשים עבור שימוש ממושך, כמו מחשבים, מדפסות וכיוצא בכך אמור לשמש את המשרד שלכם לאורך מספר שנים לפחות ולכן עליכם לוודא לפני כן מדובר במוצר עמיד ואיכותי.