רשת השיווק רמי לוי שיווק השקמה משיקה בימים אלו תחום חדש במותג הפרטי שלה, ותתחיל בקרוב לשווק בסניפיה את "קליית השקמה" – סדרת פיצוחים איכותיים הנקלים במפעל החדש שהקימה החברה במרכז הלוגיסטי של בפארק הטכנולוגי במודיעין.
המפעל החדש משתרע על פני שטח של כ-800 מ"ר, והוא בעל כושר ייצור של כ-4 טון פיצוחים ליום. מהחברה נמסר כי "במפעל מכונות קלייה החדישות ביותר בתעשייה זו והמוצרים באיכות הגבוהה ביותר, מאחר ואין המתנה בהגעת הפיצוחים לסניפים ולצרכן (המוצר נקלה, נארז ומשונע לסניפים)".
עוד נמסר השבוע כי המפעל מייצר כ-40 סוגי פיצוחים, המשווקים באריזות השומרות על טריות המוצר גם לאחר הפתיחה. כמו כן, על פי האסטרטגיה השיווקית של רשת רמי לוי שיווק השקמה, במהלך שנת 2023 תשווק הרשת במותג "קליית השקמה" כ-10% מכלל שוק הפיצוחים בישראל. שוק הפיצוחים והפירות המיובשים בישראל מוערך בכ-12,000 טון, בשווי כולל של כ-600 מיליון שקל, כך על פי נתוני משרד החקלאות.
בעלי הרשת, רמי לוי, הסביר: "מוצרי הפיצוחים במותג 'קליית השקמה' הינם באיכות הגבוהה ביותר ובמחירים הזולים ביותר, וזהו תחום נוסף במותג הפרטי שהרשת רואה בו מנוף לצמיחה, ולהגדלת נתח המכירות של המותג הפרטי".
כידוע, רשת רמי לוי פועלת במודיעין ובאזור מזה שנים רבות, כאשר הסניף באזור התעשייה שילת היה הראשון שפתח רמי לוי מחוץ לגבולות ירושלים. מלבד הסניף בשילת מפעילה הרשת גם סניף גדול במרכז עינב.