מי עדן מחפשים אתכם

כתבי מודיעין NEWS
חברת המים הוותיקה השיקה לאחרונה מרלו"ג חדש בפארק הטכנולוגי, ומזמינה את תושבי מודיעין להגיש מועמדות למגוון משרות נרחב
צילום: יח"צ

חברת מי עדן, מותג המים הוותיק, השיקה לאחרונה מרלו"ג חדש בפארק הטכנולוגי במודיעין, ומזמינה כעת את תושבי העיר להגיש מועמדות למגוון משרות שנפתחו במקום.

המרלו"ג החדש, שהחליף את המרלו"ג הקיים בבת ים, משתרע על פני שטח של כתשעה דונם ומכיל שטח תפעולי של 8,000 מ"ר, מעבדות בשטח של כאלף מ"ר, מחסנים ומשרדים. המרכז הלוגיסטי החדש משלב בין מחסנים עבור מוצרי מי עדן בר ומוצרי הקפה של חברת פאוזה, ויכול לאחסן אלפי משטחי בקבוקי מים וכ-700 כלובי כדי מים. כאמור, עם השקת המרלו"ג נפתחו במקום אפשרויות תעסוקה בתפקידים שונים ומגוונים. מהחברה נמסר השבוע כי העובדים החדשים ייהנו ממגוון הטבות ומתנאי עבודה משופרים, הכוללים, בין היתר, הסעות וכרטיסי סיבוס, נופשי חברה, קידום מהיר והטבות רבות נוספות.

טל גרנות מילר, סמנכ"לית משאבי אנוש במי עדן, סיפרה: "המרלו"ג מרכז בתוכו הרבה מאוד מחלקות, ביניהן את מחלקות ההפצה, המחסן, המעבדה, טכנאות וגם מוקד שירות לקוחות גדול מאוד, עם 70 נציגים ונציגות. אנחנו מתרחבים ומחפשים עוד ועוד משרות ועוד תפקידים שיעבדו בסביבת עבודה מושקעת. מדובר במרלו"ג חדש והשקענו שם הרבה מאוד כספים כדי שסביבת העבודה תהיה טובה".

"מוקד שירות הלקוחות מיועד ללקוחות פרטיים ועסקיים", מוסיפה גרנות מילר, "הוא בנוי ממנהלת ומצוות ניהולי מאוד גדול. החל מנובמבר, מדי חודש, אנחנו פותחים קורס הכשרה לכ-15-20 נציגים כדי לאייש את המוקד".

איך בנוי המוקד?

"המוקד בנוי מכמה מחלקות. יש מחלקת שירות לקוחות טלפוני, מחלקת שירות דיגיטלי, מחלקת שימור לקוחות, יש נציגים בכירים, יש אחמ"שים ויש מסלול ניהולי שאפשר להתקדם בו. כל אחד יכול להתקדם כנציג שירות ומשם לדיגיטל, לשימור ולתפקידי ניהול. החל מנובמבר קלטנו לא מעט אנשים שכבר נמצאים במסלולי קידום. יש לנו מערכת הכשרות מאוד גדולה. כל עובד נוסע למפעל ברמת הגולן, מגיע למשרדי הנהלת החברה בפתח תקווה, והנציגים והנציגות שלנו עולים במסגרת ההכשרה על קווי הפצה כדי להבין איך הם עובדים. יש חיבור לשטח והנציגים יודעים איך העבודה מתבצעת".

כאמור, בחברה מבטיחים למועמדים החדשים תנאי עבודה משופרים. "אין לנו שכר מינימום", אומרת גרנות מילר, "אנחנו משלמים מעל לשכר מינימום בעשרות אחוזים. נציג מתחיל יכול להתקדם בסולם הדרגות ואז להרוויח יותר. נשמח לגייס כמה שיותר עובדים. באזור מודיעין יש אוכלוסייה ברמה מאוד גבוהה, ונשמח להעסיק עובדים מהאזור וגם לתת תעסוקה לאזור".

תמי סהאיאן, מנהלת מוקד השירות וקשרי לקוחות, הוסיפה: "ברמת העיקרון, יש לנו מגוון פעילויות במוקד. אנחנו נותנים מענה אנושי גם בערוצי הדיגיטל בכל הרשתות החברתיות. כל מי שמצטרף למשפחה שלנו יכול להתקדם איתנו. אני כבר 12 שנה בחברה. התחלתי כנציגת שירות ובעצם עברתי את כל המסלול – אחמ"שית, מנהלת צוות, ובשנתיים האחרונות אני מנהלת את המוקד. אנחנו דוגלים, מרמת המנכ"ל ועד אחרון העובדים, לקדם את העובדים שלנו מתוכנו, לפתח אותם ולהתפתח יחד איתם. כל המוקד עבר למודיעין ואנחנו מתחילים מאפס, ולכן כל מי שיצטרף אלינו בתקופה הקרובה יוכל למצוא את עצמו מתקדם מהר ממה שהוא ציפה".

את מי אתם מגייסים כרגע?

"אנחנו מגייסים כוח אדם למוקד שיעבוד במודיעין, גם לצוות הדיגיטל שלנו וגם למוקד השירות. אנחנו מזמינים את כל מי שמעוניין להצטרף. יש לנו הסעות לעובדים ממודיעין ומהסביבה הקרובה.  אין טווח גילאים, אבל סביבת העבודה היא מאוד צעירה ומאוד תוססת. העובד שלנו הוא מעל לכל, ולא לשם הקלישאה. אכפת לנו מהעובדים שלנו. מי שרוצה להצטרך אלינו מוזמן לפנות אלינו דרך הפייסבוק, בווטסאפ ובמייל: Hadar.rahamim@meyeden.co.il. אני מזמינה את כולם לבוא ולעבוד איתנו".

[the_ad_group id="87"]
[the_ad_group id="89"]

כתבות נוספות

הטובים שבטובים

13 בני נוער ממודיעין זכו השנה לאות הצטיינות מהעירייה עבור פעילותם החברתית בעיר. ביבס: "בני הנוער הללו צומחים להיות המובילים של המחר"

הטובים שבטובים

13 בני נוער ממודיעין זכו השנה לאות הצטיינות מהעירייה עבור פעילותם החברתית בעיר. ביבס: "בני הנוער הללו צומחים להיות המובילים של המחר"

המשך קריאה »