תחנת המשטרה החדשה תיחנך בנובמבר

יהודה גולן
2035-11-03 01:01:00
2035-11-03 01:01:00

בבניין המשטרה בשדרה המרכזית של המע"ר כבר דולקים האורות עם כניסת הדיירים הראשונים והכנתו לפעילות

העבודות להקמת תחנת המשטרה החדשה, אשר נבנית על ידי אגף הבינוי של משטרת ישראל, הסתיימו למעשה ובמהלך נובמבר היא עתידה להיפתח בשדרה המרכזית במע"ר.

עלות הקמת התחנה הגיעה לכ-40 מיליון שקל. מבנה התחנה כולל שטח בנוי של 5,000 מ"ר, על מגרש שגודלו 3.7 דונם. במבנה יש שתי קומות תיפעוליות, קומת כניסה וקומה ראשונה, בנות 1,500 מ"ר כל אחת. מתחתיהן נבנתה עוד קומת מרתף הכוללת חדרי אחסון לציודים וכן חניון לכלי רכב משטרתיים. קומת המרתף משתרעת על שטח של 2000 מ"ר.

בקומת הקרקע, שהיא קומת הכניסה, יהיו מכלול השירותים המיועדים לתושבים, בהם יומנאי התחנה, עמדת קבלת קהל, נקודת הגשת תלונות ועוד. הקומה הראשונה שמעל קומת הכניסה תכלול את כל משרדי התחנה, ובהם חדר מפקד התחנה וסגנו, חדרי המטה המקצועי כמו מודיעין, חקירות ועוד. בבניין יהיה גם  חדר אוכל ומטבח, בית כנסת וחדר כושר וכמובן חדר מעצר.

ראש העירייה חיים ביבס אישר כי בנובמבר אכן תיפתח תחנת המשטרה החדשה ובכך יחל למעשה שלב הפינוי העיקרי של אזור הקרוונים לאחר שכמה יחידות כבר פונו ממנו בשנה שחלפה. מבנה התחנה החדש כבר נפתח אם כי באופן לא רשמי ובמספר רב של חדרים נצפה אור דולק בשעות הערב, עדות לכך שבמקום כבר נמצאים אנשי משטרה שמכינים את התשתיות לעבודה השוטפת בהן מערכות מחשב, חיווט, תאורה וקשר.

בנוסף לאנשי תחנת מודיעין שיעברו למבנה הוקצה בבניין שטח למספר יחידות ארציות ומרחביות נוספות שגם הן יתמקמו בו. בעבר תוכנן שמטה מרחב שפלה (שנמצא כיום ברחובות) יעבור למודיעין, אולם לבסוף הוחלט שהמטה לא יועתק ממקומו. יחידות ארציות אחרות, כנראה מתחום המודיעין, יעברו לבניין.

כתבות נוספות

מאות מיליונים בדרך

חברת מגה אור צפויה להכניס מדי שנה 250 מיליון שקל, לאחר החתימה על מערכת הסכמים ארוכת טווח בתחום חוות השרתים שהיא מקימה

בין בורשט לחריימה

ד"ר אנה פרשיצקי ממודיעין, מרצה בכירה לסוציולוגיה, חקרה את השתלבות העולים מברית המועצות בפריפריה הישראלית, על תהליך ה"התמזרחות" שעברו, ומסבירה מדוע הדור השני צמא כיום לאוכל מבית אימא רוסיה

טילים או חרדים

נדמה שמתנהל כאן ניסוי אלוקי שמבקש לבדוק מתי יקומו החילונים על החרדים ואיש ישלח יד בנפש חברו

נתנו מגופם

מדינת ישראל מובילה בשיעור תורמי כליות, ומבין הישראלים הרבים שעשו זאת ישנם 30 תושבי מודיעין: "הייתה לי הזדמנות להציל חיים, אז אעמוד מהצד?"

בין בורשט לחריימה

ד"ר אנה פרשיצקי ממודיעין, מרצה בכירה לסוציולוגיה, חקרה את השתלבות העולים מברית המועצות בפריפריה הישראלית, על תהליך ה"התמזרחות" שעברו, ומסבירה מדוע הדור השני צמא כיום לאוכל מבית אימא רוסיה

המשך קריאה »

נתנו מגופם

מדינת ישראל מובילה בשיעור תורמי כליות, ומבין הישראלים הרבים שעשו זאת ישנם 30 תושבי מודיעין: "הייתה לי הזדמנות להציל חיים, אז אעמוד מהצד?"

המשך קריאה »