צ'רי: המובילה העולמית הסינית הטובה ביותר בבניית מותגי מכוניות

צ'רי היא המובילה העולמית הסינית הטובה ביותר בבניית מותגי מכוניות

תוכן פרסומי
צרי ישראל

בין 50 בוני המותגים הגלובליים הסיניים הטובים ביותר לשנת 2023 !

50 מהמותגים המובילים של בוני המותגים הגלובליים הסיניים לשנת 2023 כבר כאן, צ'רי היא המובילה העולמית הסינית הטובה ביותר בבניית מותגי מכוניות.

הפעלה, בידול ומשמעות הם שלושת האלמנטים של כוח המותג. לבסוף, דירוג עוצמת המותג מבוסס על תנועת אתרים, משתמשים פעילים באפליקציה ואינדקס החיפוש של Google ו-YouTube.

רכב הפנאי העסקי והטכנולוגי SUV Tiggo 8 Pro e+ והסדאן המשפחתית היוקרתית ARRIZO 8 בעידן החדש, מעצימים את הצרכנים הגלובליים עם חוויית נהיגה חדשה.

לאחרונה, Kantar ו- Google פרסמו במשותף את רשימת 50 המובילים של בוני המותגים הגלובליים בסין לשנת 2023. צ'רי היא המובילה העולמית הסינית הטובה ביותר בבניית מותגים במכוניות וה-14 ברשימה הכוללת. זו גם הפעם השישית ברציפות שצ'רי נמצאת ברשימה, ועולה ב-18 מקומות בהשוואה ל-2022.

דוח מבוסס סמכות והערכה המבטא את ערך המותגים הסיניים

הדוח "50 המובילים בקרב בוני המותגים הגלובליים הסיניים לשנת 2023" הוא דוח ניתוח בעל סמכות רבה וערך סימוכין. על מנת להבין נכונה את השקפותיהם של משתמשים בחו"ל על מותגים סיניים, הרשימה משלבת ניתוח מודל MDS וכיסוי הקהל המקוון של Google. במקביל, הדוח אוסף תנועת אתרי אינטרנט של מותגים, משתמשים פעילים באפליקציה ואינדקס החיפוש של Google ו- YouTube.

על ידי השוואה בין 234 מותגים מועמדים ב-15 קטגוריות כגון מכשירי חשמל ביתיים, מוצרי אלקטרוניקה ומוצרי רכב לבין מותגים מקומיים בשווקים בחו"ל, נבחרו 50 המותגים המובילים כדי למדוד במדויק את תפיסות המשתמשים בחו"ל לגבי מותגים עולמיים סיניים עולים. כוחם של 50 המותגים המובילים מורכב משלושה ממדים עיקריים: "משמעות", "בידול" ו-"הפעלה".

באופן כללי, זה מראה שככל שהדירוג של כוח המותג גבוה יותר, כך המשתמש מוכן יותר לבחור במותג.

צמיחה חזקה מהדהדת בקרב משתמשי Chery בינלאומיים.

ברשימת 2023, 11 מותגים עלו ביותר מ-5 מקומות. בקטגוריית המכוניות, Chery Auto הובילה עם קצב צמיחה של 18 מקומות בהשוואה לשנה שעברה. הדוח הצביע על כך שמותגים הצומחים במהירות מספקים חידושים העונים על שאיפות של צרכנים בחיי היום יום. הדוח גם מהדהד ברגשות הצרכנים באותו התדר, אשר זוכה באהדת הצרכנים ומגדיל את כוח המותג שלהם. הביצועים יוצאי הדופן של צ'רי אינם נפרדים ממחויבותה לממש את המעבר מ-"ייצור" ל-"ייצור איכותי" ו-"ייצור חכם". צ'רי ממשיכה להביא מוצרים ושירותים טובים יותר למשתמשים גלובליים על מנת להשיג "תחושת ערך" גבוהה ברוחם של הצרכנים הגלובליים ולהשיג צמיחה חזקה.

מוצרי STAR מביאים את חוויית הנהיגה הטובה ביותר

אהבת הצרכנים נובעת לעתים קרובות מהחוויה הנפלאה שחדשנות המוצר מעניקה ליחידים. הסיבה לכך שצ'רי יכול לעלות במהירות לראש קטגוריית המכוניות תלויה בערך מוצריה המשופרים על ידי חדשנות וטכנולוגיה מתמשכות. אם נתמקד במודל הסדרתי הייצוגי ביותר של צ'רי, משפחת Tiggo 8 כדוגמה, הצ'רי זכה באמון של משתמשים בחו"ל עם פריצות דרך טכנולוגיות כוח Kunpeng 1.6TGDI/2 .0TGDI, איכות פנים עסקית מפוארת וטכנולוגיות חכמות עשירות.

הצ'רי הפכה לבחירה הראשונה עבור יותר ויותר צרכנים ברכישת מכוניות בתחום רכבי השטח בגודל בינוני. עד כה, משפחת Tiggo 8 צברה יותר מ-800,000 אהבה ואמון ברחבי העולם. היא לא רק אלופת המכירות של SUV בדגם משלה בגודל בינוני, אלא גם אלופת המכירות של SUV בדגם משלה של רכב 7 מקומות.

במדינות ואזורים רבים, כולל ברזיל, רוסיה, קטאר וכו', ה-Tiggo 8 דורג גם כרכב השטח הטוב ביותר. הצ'רי מיוצאת ליותר מ-80 מדינות ואזורים, ומעצימה צרכנים ברחבי העולם עם חוויית נהיגה חדשה.

צ'רי מעמידה את המשתמשים בעדיפות עליונה ומובילה את המותג לגדול באופן מתמיד

צ'רי היא חברת הרכב הראשונה בסין שמייצאת כלי רכב שלמים, רכיבי CKD, מנועים והשלמת טכנולוגיה וציוד לייצור כלי רכב בחו"ל.

במהלך השנים, צ'רי התקדמה באופן קבוע וחקרה מודל חדש עבור ארגונים סיניים כדי "להתרחב לחו"ל", מ-"רק לייצא" ל-"לקבל את תמיכת המשתמשים" ולאחר מכן "לשפר את חוזק המותג".

היא הפכה לשותפה עם יותר ויותר סוחרים בחו"ל ומפעלים מצטיינים ברשת תעשיית הרכב העולמית, ומפתחת במשותף שווקים בחו"ל.

היא גם מביאה יותר ויותר מוצרים איכותיים למדינות בחו"ל, ומספקת לצרכנים הגלובליים יותר אפשרויות בחירה במוצרים וחוויית נהיגה נעימה יותר.

הביטחון לייצא מוצרים למדינות זרות מגיע מהטכנולוגיה. הצלחת יצוא המוצרים למדינות זרות נובעת ממימוש התכנית. בהתבסס על היתרון הראשון שלה ועל הרקע הטכנולוגי שלה, צ'רי מדורגת במקום הראשון בייצוא של כלי רכב נוסעים של המותג הסיני במשך 20 שנים רצופות.

מינואר עד יולי 2023, היקף המכירות המצטבר הוא 891,895, גידול שנתי של 47%. היא הפכה להיות "כרטיס הביקור הסיני" האהוב על משתמשים ביותר מ-80 מדינות ואזורים ברחבי העולם. נכון לעכשיו, לצ'רי יש יותר מ-12 מיליון משתמשים ברחבי העולם, מעל 2.8 מיליון משתמשים בחו"ל.

בנוסף, צ'רי זכתה ב- "2 החברות הסיניות המובילות עם תדמית בחו"ל" שנבחרו על ידי משרד המידע של מועצת המדינה במשך חמש פעמים רצופות.

 

[the_ad_group id="87"]
[the_ad_group id="89"]

כתבות נוספות

חצה קו אדום

אירוע חריג במיוחד התרחש לאחרונה בבית הספר היסודי נוף הרים

חצה קו אדום

אירוע חריג במיוחד התרחש לאחרונה בבית הספר היסודי נוף הרים בשכונת נופים, לאחר שעבודתו של אחד המורים הופסקה בעקבות מקרה בו הפעיל כוח פיזי על

המשך קריאה »