עד הסגר הבא

כתבי מודיעין NEWS
2037-02-15 00:48:00
2037-02-15 00:48:00

ילדי הגנים וכיתות א'-ד' שבו הבוקר ללימודים לאחר חודש וחצי בבית, כאשר בשל ההודעה המאוחרת ממשרד החינוך תתחדש פעילות הצהרונים רק מחר

(צילום ארכיון: דוברות העירייה)

לאחר סגר בן חודש וחצי שבו הבוקר תלמידי הגנים וכיתות א'-ד' במודיעין ללמידה פיזית בבתי הספר, זאת לאחר שציון הרמזור של העיר ירד ל-5.1 והעיר מוגדרת כצהובה.

כזכור, מתווה החינוך אותו קבעה הממשלה מאפשר לערים ירוקות וצהובות לפתוח את מוסדות החינוך בגנים ובשכבות כיתות א'-ד'. על פי המתווה, בגנים ובכיתות א'-ב' ילמדו התלמידים בקבוצה אחת, כאשר בכיתות ג'-ד' ילמדו בחלוקה לקפסולות של עד 20 תלמידים בקבוצה. בנוסף, ילמדו ילדי הגנים שישה ימים בשבוע ותלמידי א'-ד' חמישה ימים בשבוע.

פתיחת הצהרונים נדחתה בשל ההודעה המאוחרת ממשרד החינוך, וכתוצאה מכך יפעלו גני הילדים היום עד לשעה 14:00 בלבד. ביום שלישי ישובו הצהרונים לפעילות.

תלמידי ה'-י"ב ימשיכו בשלב זה בלמידה מרחוק, בשילוב עם מפגשים באוויר הפתוח בקבוצות של עד תשעה תלמידים ואיש צוות. מפגשים אלו התחילו כבר בשבוע שעבר בחלק מבתי הספר, ומתרחבים השבוע לבתי ספר נוספים. בכיתות י"א–י"ב יתקיימו מבחני בגרות ומתכונת על פי מתווה משרד החינוך.

ראש עיריית מודיעין, חיים ביבס, אמר: "הנתונים של התחלואה וההתחסנות מעודדים מאוד, ונראה כי אנחנו במסלול הנכון והבטוח אשר מאפשר את פתיחתם של שערי בתי הספר והגנים, בשורה משמחת ללא ספק עבור ההורים, התלמידים וצוותי החינוך שחיכו לזה זמן רב. המשוואה היא פשוטה, נשמור על עצמנו ועל הסביבה, נגלה אחריות ונלך להתחסן, נוכל לעצור את מעגלי ההדבקה במאבק העיקש הזה, ולחזוק להיות עיר ירוקה עם שגרה מבורכת ככל הניתן".

כתבות נוספות

מאות מיליונים בדרך

חברת מגה אור צפויה להכניס מדי שנה 250 מיליון שקל, לאחר החתימה על מערכת הסכמים ארוכת טווח בתחום חוות השרתים שהיא מקימה

בין בורשט לחריימה

ד"ר אנה פרשיצקי ממודיעין, מרצה בכירה לסוציולוגיה, חקרה את השתלבות העולים מברית המועצות בפריפריה הישראלית, על תהליך ה"התמזרחות" שעברו, ומסבירה מדוע הדור השני צמא כיום לאוכל מבית אימא רוסיה

טילים או חרדים

נדמה שמתנהל כאן ניסוי אלוקי שמבקש לבדוק מתי יקומו החילונים על החרדים ואיש ישלח יד בנפש חברו

נתנו מגופם

מדינת ישראל מובילה בשיעור תורמי כליות, ומבין הישראלים הרבים שעשו זאת ישנם 30 תושבי מודיעין: "הייתה לי הזדמנות להציל חיים, אז אעמוד מהצד?"

בין בורשט לחריימה

ד"ר אנה פרשיצקי ממודיעין, מרצה בכירה לסוציולוגיה, חקרה את השתלבות העולים מברית המועצות בפריפריה הישראלית, על תהליך ה"התמזרחות" שעברו, ומסבירה מדוע הדור השני צמא כיום לאוכל מבית אימא רוסיה

המשך קריאה »

נתנו מגופם

מדינת ישראל מובילה בשיעור תורמי כליות, ומבין הישראלים הרבים שעשו זאת ישנם 30 תושבי מודיעין: "הייתה לי הזדמנות להציל חיים, אז אעמוד מהצד?"

המשך קריאה »