סוויטי היא ילדה בת 10 מהפיליפינים. בכל יום היא מתחברת לאינטרנט וגולשת בביבי השופכין של העולם הווירטואלי, במקומות שבהם אורבים לה טורפים מסוכנים בדמות גברים שרוצים לראות אותה מבצעת בעצמה מעשים מיניים, או לחילופין, שתצפה בהם. סוויטי היא לא הילדה היחידה. משפחות עניות ממדינות עולם שלישי משתמשות בילדים וילדות תמימים ורכים על מנת להרוויח עוד קצת כסף שיאפשר להם להאכיל את בני המשפחה. ההבדל היחיד בין סוויטי לבין ילדים אחרים ב"מקצוע" המזעזע, הוא שסוויטי היא לא ילדה אמיתית. למעשה סוויטי מעולם לא התקיימה במציאות. סוויטי היא יצירת מחשב וירטואלית לחלוטין. יצרו אותה אנשי הסניף ההולנדי של ארגון בשם Terre des Hommes, שמטרתו היא הצלת ילדים ברחבי העולם.
כבר מהרגע שנוצרה "זכתה" סוויטי לעשרות אלפי פניות של גברים מכל העולם, ובעיקר ממדינות עשירות ומפותחות, שניסו לשדל אותה לתת להם את מבוקשם. סוויטי התמימה ביקשה סכום של 15 דולר תמורת רבע שעה במצלמה, וחלק מהפונים אף התמקחו עימה על הסכום. אנשי הארגון ששלטו בסוויטי הווירטואלית הצליחו לאתר את פרטיהם של 1,000 מהפונים (999 גברים ואישה אחת, כמעט רבע מהם תושבי ארה"ב) בעזרת חיפוש פרטיהם ברשתות חברתיות והעבירו אותם לחקירת האינטרפול. הארגון מעריך שבכל רגע נתון ישנם ברשת האינטרנט 750 אלף פדופילים המנהלים ציד ער אחר ילדים ברשת במטרה לשכנע אותם להופיע מולם. תעשיית זנות הילדים ברשת היא חדשה יחסית. בהשוואה לתעשיית המין המנצלת ילדים בעולם האמיתי שמגלגלת מיליארדי דולרים מדי שנה, ברשת התופעה היא עדיין מצומצמת. טענת הארגון היא שניתן עדיין לעצור את התעשייה החדשה הזו, ולמנוע מאלפי ילדים בארצות מתפתחות סבל והשפלה שיהיו מנת חלקם של יותר ויותר ילדים כשהתעשייה תעבור לידיהם של ארגוני פשע, כפי שקרה בתעשייה המקבילה בעולם האמיתי.
הארגון הקים שדולה שמטרתה לגרום למדינות העולם לאמץ מדיניות אכיפה מרתיעה ואקטיבית שתאתר את הפונים ותנקוט נגדם באמצעים. סוויטי, ילדה שמעולם לא התקיימה במציאות, אך כמוה ישנם אלפים, הופכת לסמל למאבק.
מטרת תצוגת התכלית של הארגון הושגה חלקית. הפדופילים החיים באינטרנט יכולים להרגיש היום קצת פחות בטוחים. אלף מתוכם ייחקרו על ידי רשויות החוק במדינות שבהן הם חיים. למרבה הצער התופעה קיימת עדיין והמאבק של ארגון Terre des Hommes רק מתחיל. הארגון פרסם עצומה אינטרנטית דרך האתר Avaaz, ומנסה להשיג מיליון חתימות. את העצומה, כמו גם את הקמפיין כולו, הסברים על האופן שבו הפעיל הארגון את סוויטי ואפשרות להרים תרומה כספית למען הקמפיין ניתן למצוא בדף היוטיוב, בכתובת http://www.youtube.com/sweetie.
(צילום יחצ)