
חסינות פלאית
ראש ממשלה ש"מסביר" לשומעיו כי הסיבה למה שקורה בארצנו היום היא שפעם היה אנטישמי בשם חאג' אמין אל חוסייני – הוא ביזיון. ביזיון לאינטלגנציה

ראש ממשלה ש"מסביר" לשומעיו כי הסיבה למה שקורה בארצנו היום היא שפעם היה אנטישמי בשם חאג' אמין אל חוסייני – הוא ביזיון. ביזיון לאינטלגנציה

לוסי אהריש היא הבוסית שלי, כלומר סוג של, אני אחת מחברות הפאנל בתכנית הבוקר שלה. זה היה גילוי נאות ועכשיו אפשר להתחיל: לוסי אהריש מעצבנת.

אין עוד מדינה בעולם שכל מיליוני תושביה מתעוררים בבוקר ומחסירים פעימה. יוצאים מביתם ועל כל צעד ושעל שלהם מביטים שמאלה, ימינה ובעיקר אחורה כדי להיות

לאורך ההיסטוריה, אחד הסימנים הקבועים להתפוררותו של הסדר החברתי הוא כאשר הנשק עובר מידי כוחות הביטחון לידי אזרחים. חריגה לעניין זה היא ארה"ב, שם העניין

למקרה שלא הבנתם, מציאות החיים שנתניהו ומצביעי הימין בחרו עבורכם ועבור ילדיכם וילדיהם היא "ניהול הסיכסוך". מין ביטוי מכובס ודוחה למשפט שצריך להיות "אין לנו

יש לי בעיה עם ערביי ישראל ועם המנהיגים שלהם. בכל פעם שיש התפרצות אלימה בגדה המערבית הם מזכירים לכולנו לאיזה צד הם שייכים והחשש הוא

המבט ושפת הגוף של פוטין מפחידים לאללה. אי אפשר לקרוא אותו אבל המביט בו מבין מיד שאין מדובר באמא תרזה ולא בחתן פרס נובל לשלום.

לחבר הכנסת זחלקה – שלום. ולחברת הכנסת סתיו. שלום וברכה! כוותיק של הכנסת אינני מתעניין כיום הרבה מהנעשה בכנסת. אך את הוויכוח שלכם ראיתי. התרשמתי

אחד ממוקדי העיצוב בבית הוא פינת האוכל. אם בעבר הבית שלנו היה מעוצב כך שפינות אוכל היו חלק בלתי נפרד מהמטבח, אזי שבמהלך השנים הן

לבקש סליחה בכל ימות השנה זו חוכמה לא קטנה. לבקש סליחה סמוך ליום הכיפורים זו גדולה של נפש האדם העושה זאת ולא מהשפה החוצה אלא

ראש ממשלה ש"מסביר" לשומעיו כי הסיבה למה שקורה בארצנו היום היא שפעם היה אנטישמי בשם חאג' אמין אל חוסייני – הוא ביזיון. ביזיון לאינטלגנציה

לוסי אהריש היא הבוסית שלי, כלומר סוג של, אני אחת מחברות הפאנל בתכנית הבוקר שלה. זה היה גילוי נאות ועכשיו אפשר להתחיל: לוסי אהריש מעצבנת.

אין עוד מדינה בעולם שכל מיליוני תושביה מתעוררים בבוקר ומחסירים פעימה. יוצאים מביתם ועל כל צעד ושעל שלהם מביטים שמאלה, ימינה ובעיקר אחורה כדי להיות

לאורך ההיסטוריה, אחד הסימנים הקבועים להתפוררותו של הסדר החברתי הוא כאשר הנשק עובר מידי כוחות הביטחון לידי אזרחים. חריגה לעניין זה היא ארה"ב, שם העניין

למקרה שלא הבנתם, מציאות החיים שנתניהו ומצביעי הימין בחרו עבורכם ועבור ילדיכם וילדיהם היא "ניהול הסיכסוך". מין ביטוי מכובס ודוחה למשפט שצריך להיות "אין לנו

יש לי בעיה עם ערביי ישראל ועם המנהיגים שלהם. בכל פעם שיש התפרצות אלימה בגדה המערבית הם מזכירים לכולנו לאיזה צד הם שייכים והחשש הוא

המבט ושפת הגוף של פוטין מפחידים לאללה. אי אפשר לקרוא אותו אבל המביט בו מבין מיד שאין מדובר באמא תרזה ולא בחתן פרס נובל לשלום.

לחבר הכנסת זחלקה – שלום. ולחברת הכנסת סתיו. שלום וברכה! כוותיק של הכנסת אינני מתעניין כיום הרבה מהנעשה בכנסת. אך את הוויכוח שלכם ראיתי. התרשמתי

אחד ממוקדי העיצוב בבית הוא פינת האוכל. אם בעבר הבית שלנו היה מעוצב כך שפינות אוכל היו חלק בלתי נפרד מהמטבח, אזי שבמהלך השנים הן

לבקש סליחה בכל ימות השנה זו חוכמה לא קטנה. לבקש סליחה סמוך ליום הכיפורים זו גדולה של נפש האדם העושה זאת ולא מהשפה החוצה אלא