מגזין

2015-11-25 13:44:45

אוקיי, הפנמתי

מיד לאחר הבחירות האחרונות נפוץ במדינה המשפט "תפנימו – הבחירות הסתיימו והפסדתם". ואם מישהו חשב שמדובר בבדיחה או במטבע לשון, המציאות מגלה שמדובר באמת לאמיתה.

המשך קריאה »
2015-11-25 13:41:59

רולטה ישראלית

בואו נודה על האמת. כולנו חיים כבר שלושה חודשים בסוג של רולטה ישראלית על החיים שלנו ושל יקירנו. כל החמולה המשפחתית יוצאת בבוקר לעמל יומה

המשך קריאה »
2015-11-18 13:44:42

בון ז'ור

  בוקר טוב צרפת. צהריים טובים רומא וערב טוב לונדון. לילה טוב אירופה אבל איך אפשר לישון כאשר איש מבין מאות מיליוני תושבי היבשת הנאורה

המשך קריאה »
2015-11-17 11:47:17

יאוש

אין הרבה אנשים שמצאו את הכיוון שלהם בגיל 25. מדובר בשנים בהן אתה צריך להתחיל לעשות קולות של בן אדם בוגר מצד שני אין לך

המשך קריאה »
2015-11-17 00:00:00

חייכו, אתם בפריים-טיים

עשרים שנה לאחר היווסדה, הגיעה לאחרונה מודיעין לפריים טיים הטלוויזיוני עם השקתו של הסיטקום החדש של ערוץ 10 – "לה פאמיליה", שגיבוריו מתגוררים בעיר ואף

המשך קריאה »
2015-11-12 00:00:00

איך יוצאים מהמינוס?

הבעיה בהתנהלות כלכלית לקויה שבה ההוצאות גבוהות מן ההכנסות אינה רק חוסר ידע אלא יש בה גם פן התנהגותי שצריך לקחת אותו בחשבון, מאחר ורובנו

המשך קריאה »
2015-11-11 12:55:26

מגה יחצ"ן

איזו אידיליה היית בפגישה של אובמה וביבי. למות מהתלקקות הדדית. מעניין יהיה לקרוא בעוד כשנה מה  יכתוב אובמה בספר הזכרונות שלו (תמורת מיליוני דולרים להוצאה

המשך קריאה »
2015-11-11 12:06:11

כשהמלקות לא עוזרות

לפני למעלה משנה, לאחר חטיפת ורצח שלושת הנערים בגוש עציון, הערכתי כאן כי האלימות כלפי יהודים ביו"ש תגדל משום שפשוט אי אפשר למנוע אותה יותר.

המשך קריאה »
2015-11-10 12:18:39

נקמה מתוקה

חברת סעמקום ככה זה כשאוהבים כסף לא מתה על זה שיש מתחרות בשוק. לא בא לה על זה. אז מה היא עושה? מורידה מחירים כדי לייצר

המשך קריאה »
2015-11-25 13:44:45

אוקיי, הפנמתי

מיד לאחר הבחירות האחרונות נפוץ במדינה המשפט "תפנימו – הבחירות הסתיימו והפסדתם". ואם מישהו חשב שמדובר בבדיחה או במטבע לשון, המציאות מגלה שמדובר באמת לאמיתה.

המשך קריאה »
2015-11-25 13:41:59

רולטה ישראלית

בואו נודה על האמת. כולנו חיים כבר שלושה חודשים בסוג של רולטה ישראלית על החיים שלנו ושל יקירנו. כל החמולה המשפחתית יוצאת בבוקר לעמל יומה

המשך קריאה »
2015-11-18 13:44:42

בון ז'ור

  בוקר טוב צרפת. צהריים טובים רומא וערב טוב לונדון. לילה טוב אירופה אבל איך אפשר לישון כאשר איש מבין מאות מיליוני תושבי היבשת הנאורה

המשך קריאה »
2015-11-17 11:47:17

יאוש

אין הרבה אנשים שמצאו את הכיוון שלהם בגיל 25. מדובר בשנים בהן אתה צריך להתחיל לעשות קולות של בן אדם בוגר מצד שני אין לך

המשך קריאה »
2015-11-17 00:00:00

חייכו, אתם בפריים-טיים

עשרים שנה לאחר היווסדה, הגיעה לאחרונה מודיעין לפריים טיים הטלוויזיוני עם השקתו של הסיטקום החדש של ערוץ 10 – "לה פאמיליה", שגיבוריו מתגוררים בעיר ואף

המשך קריאה »
2015-11-12 00:00:00

איך יוצאים מהמינוס?

הבעיה בהתנהלות כלכלית לקויה שבה ההוצאות גבוהות מן ההכנסות אינה רק חוסר ידע אלא יש בה גם פן התנהגותי שצריך לקחת אותו בחשבון, מאחר ורובנו

המשך קריאה »
2015-11-11 12:55:26

מגה יחצ"ן

איזו אידיליה היית בפגישה של אובמה וביבי. למות מהתלקקות הדדית. מעניין יהיה לקרוא בעוד כשנה מה  יכתוב אובמה בספר הזכרונות שלו (תמורת מיליוני דולרים להוצאה

המשך קריאה »
2015-11-11 12:06:11

כשהמלקות לא עוזרות

לפני למעלה משנה, לאחר חטיפת ורצח שלושת הנערים בגוש עציון, הערכתי כאן כי האלימות כלפי יהודים ביו"ש תגדל משום שפשוט אי אפשר למנוע אותה יותר.

המשך קריאה »
2015-11-10 12:18:39

נקמה מתוקה

חברת סעמקום ככה זה כשאוהבים כסף לא מתה על זה שיש מתחרות בשוק. לא בא לה על זה. אז מה היא עושה? מורידה מחירים כדי לייצר

המשך קריאה »