שברת – שילמת!

יהודה גולן

בני נוער שהשתוללו במרכז המסחרי "לב רעות" והשחיתו ציוד נתפסו אחר שזוהו בתיעוד מצלמות האבטחה.

המקרה היה לפני מספר ימים. הנערים תועדו כשהם משחיתים רכוש, מרססים בצבע שלטי הכוונה ומכלים את זעמם בפח אשפה.

לאחר שאנשי הנהלת הקניון צפו בסרטים הם הצליחו להגיע לחלק מהנערים. הובהר להם כי אם לא ישאו בהוצאות התיקון תוגש נגדם תלונה במשטרה ותביעה. האזהרה הספיקה ושניים מהם שילמו למרכז המסחרי 750 שקל

דנית גורן, מנהלת המרכז: "אנחנו יודעים שהמרכז שלנו משמש כמקום בילוי לצעירים גם בשעות הלילה. אין לנו בעיה עם זה, כל עוד המקום נשמר נקי ומסודר, ולצעירים לא צריכה להיות בעיה לכבד את המקום ולא להרוס אותו. אין ספק כי התקנת המצלמות מסייעת לנו לאתר מבצעי ונדליזם במהירות וביעילות ולגבות את התשלום עבור הנזק שנגרם. אנשים צריכים לדעת שהם אחראים לתיקון הנזק שהם יצרו. אני מקווה כי הם ילמדו את הלקח ובעתיד יכבדו את המקום. אנחנו רוצים שכולם יהנו כאן בשמחה".

צילום ארכיון

כתבות נוספות

נתוני הגיוס: מודיעין בצמרת

התיכונים עירוני ג', א' ו-ה' בצמרת טבלת בתי הספר לשנת 2024. תלמידות עירוני ה' ו-ב' הכי קרביות, 55% מבנות האולפנה התגייסו, ואמית בנים מוביל בשיעור הקצינים

רגע לפני שהזבל יישאר ברחוב

חיים ביבס אמר בוועידת השלטון המקומי למשבר הטמנת האשפה: "אנחנו נמצאים רגע לפני המשבר הגדול ביותר, ומנסים לייצר רשות אשפה לאומית"

בין בורשט לחריימה

ד"ר אנה פרשיצקי ממודיעין, מרצה בכירה לסוציולוגיה, חקרה את השתלבות העולים מברית המועצות בפריפריה הישראלית, על תהליך ה"התמזרחות" שעברו, ומסבירה מדוע הדור השני צמא כיום לאוכל מבית אימא רוסיה

מאות מיליונים בדרך

חברת מגה אור צפויה להכניס מדי שנה 250 מיליון שקל, לאחר החתימה על מערכת הסכמים ארוכת טווח בתחום חוות השרתים שהיא מקימה

בין בורשט לחריימה

ד"ר אנה פרשיצקי ממודיעין, מרצה בכירה לסוציולוגיה, חקרה את השתלבות העולים מברית המועצות בפריפריה הישראלית, על תהליך ה"התמזרחות" שעברו, ומסבירה מדוע הדור השני צמא כיום לאוכל מבית אימא רוסיה

המשך קריאה »