רמי לוי חולש על 50 אחוז משוק המזון במודיעין בהיקף של 400 מיליון שקל בשנה- כך עולה מנתונים שפורסמו השבוע בעתון "גלובס".
מהנתונים עולה שמחזור המכירות הכולל של רשתות השיווק והמינימרקטים בעיר מודיעין נאמד ב-800 מיליון שקל בשנה. מתברר שהקופות של רמי לוי במודיעין רושמות מדי יום מחזור של למעלה ממיליון שקלים.
מחזור המכירות של שופרסל במודיעין באמצעות שופרסל דיל ושופרסל שלי הוא 200 מיליון שקל בשנה.
התחרות העיקרית בין רשתות השיווק במודיעין מתקיימת באזור ישפרו סנטר שבו ברדיוס של מאות מטרים פועלים זה ליד זה סניפים של שופרסל דיל, רמי לוי, מגה בול, יינות ביתן, טיב טעם וסופר פארם. בעבר היו במתחם זה קרבות מחירים שזכו לחשיפה ארצית כאשר כל אחת מהרשתות מפעילה "מרגלים" אצל חברתה ומורידה מחירים של מוצרים מספר פעמים ביום. תושבי מודיעין נהנו מהתחרות בין הרשתות ורבים מהקונים הגיעו גם מערים וישובים מחוץ למודיעין.
רמי לוי מפעיל במודיעין שני סניפים: בשילת ובישפרו. הסניף בשילת הוא סניף הדגל שלו ולדברי, רמי לוי היקפי המכירה בסניף בשילת עדיין גבוה יותר מהסניף החדש בישפרו.
בקרוב עומד להיכנס מתחרה נוסף לרשת רמי לוי ולשאר הרשתות. בישפרו עומד לקום סניף של "יוחננוף".
רמי לוי אמר השבוע ל"מודיעין ניוז": "אנחנו לא חוששים מאף מתחרה. אני מאחל בהצלחה לכל מי שרוצה לפתוח. העובדה היא שבמקום שבו אין סניף שלי המחירים יותר יקרים ב-15 עד 20 אחוזים. המרוויחים העיקריים מכך הם הקונים. אנחנו דואגים ומבטיחים לצרכן שתמיד נהיה הסל הזול ביותר. אנחנו לא משנים את האסטרטגיה שלהו. בכל בוקר אנחנו בודקים את המתחרים ומורידים מחירים בהתאם למבצעים שהם עושים".
( צילום: יח"צ)