מטרת המהלך היא ליצור תחרות ישירה עם אפליקציית ויין (Vine) של טוויטר שהשיקה לאחרונה את אפליקציית האנדרואיד שלה. בניגוד לוויין שמאפשרת יצירת סרטונים של 6 שניות ללא פילטרים, האפליקציה של אינסטגרם נותנת אפשרות ליצור סרטונים ארוכים יותר כאמור, ואף להוסיף להם פילטרים שונים, בדומה לאלו שהיא מאפשרת להוסיף לתמונות. אוהבי המינימליזם ימשיכו להעדיף את ויין הנפלאה. אוהבי המולטי-פונקציונאליות יעדיפו את השדרוג של האינסטגרם. אני נשאר במחנה של טוויטר.

פלאנר משכנתאות: ייעוץ משכנתאות מקצועי, אחראי ורווחי
להבין את עולם המשכנתאות – בלי להישאר לבד עבור