חזרו לליגה

כתבי מודיעין News
עירוני מודיעין רשמה בשישי ניצחון נדיר העונה, לאחר שהפתיעה את יפו החזקה בתוצאה 1:4
צילום: נדב אלבירו

לאחר ניצחון אחד בלבד ב-16 מחזורים, ואחרי שהידרדרה מתחת לקו האדום המוביל לירידת ליגה, הפתיעה עירוני מודיעין בשישי את מכבי יפו כשהביסה אותה בתוצאה 1:4.

יפו עוד הובילה לאחר שער מהיר כבר בדקה ה-3, אולם שגיא גניס השווה את התוצאה בדקה ה-29, וארבע דקות מאוחר יותר העלה שגיא ישראלי את מודיעין ליתרון. עם פתיחת המחצית השנייה כבש ישראלי שוב, ואת התוצאה חתם בדקה ה-84 גיא אמסלם.

בעקבות הניצחון פתחה מודיעין פער של שתי נקודות מקו האדום, ובמחזור הבא, בשלישי, היא תפגוש את יריבתה לתחתית הפועל עכו.

כתבות נוספות

אבסורד בבית הספר

תלמיד כיתה ו' שספג איומים מחבר לשכבה נאלץ להישאר בביתו מספר ימים ולהסתייע במחנכת כ"שומרת ראש", בעוד שהתלמיד המאיים השלים את השנה כרגיל. העירייה: "האירוע טופל וניתן מענה נרחב"

מעלים הילוך באכיפה

47 דוחות נרשמו בשבוע האחרון, בדגש על עבירות של פגיעה במרחב הציבורי: תנועה, עישון, רעש וכלבים משוחררים

מרחיבים לכבוד הקיץ

העירייה מעדכנת על תגבור מיזם "נעים בסופ"ש" וקו 162 לחוף הים בראשל"צ לאורך כל החופש הגדול

אבסורד בבית הספר

תלמיד כיתה ו' שספג איומים מחבר לשכבה נאלץ להישאר בביתו מספר ימים ולהסתייע במחנכת כ"שומרת ראש", בעוד שהתלמיד המאיים השלים את השנה כרגיל. העירייה: "האירוע טופל וניתן מענה נרחב"

המשך קריאה »