המשחק של אנדר

גיל ח' עמית
2013-12-02 00:00:00
2013-12-02 00:00:00

כדי להכין את ילדיכם לעולם התעסוקה העתידי, כדאי שתדאגו ללמד אותם גם את יסודות התכנות. הפרויקט הבא, מקיקסטארטר, מבטיח ללמד תכנות אפילו ילדי גן שטרם למדו קרוא וכתוב.

פרימו (Primo) כולל בתוכו את קובטו, הרובוט הידידותי, לוח משחק ואת אבני הפקודות שבעזרתן לומד הילד לתכנת את פעולותיו של הרובוט. האבנים הן צבעוניות וברורות ומפתחי המשחק מבטיחים שלימוד אופן הפעלתן מקנה לילד מיומנויות שיסייעו לו ללמוד תכנות בשלב מאוחר יותר. עד כה גייס הפרויקט כ-8,500 פאונד מתוך יעד של 35 אלף.

(צילום יחצ)

[the_ad_group id="87"]
[the_ad_group id="89"]

כתבות נוספות