רשת השיווק שופרסל צפויה לפתוח בשנה הבאה מרכז ליקוט אוטומטי, שעלות הקמתו, יחד עם מרכז נוסף שכבר נפתח השנה בקדימה, עומדת על 700 מיליון שקל.
במקביל, הודיעה הרשת לאחרונה כי תפעל להגדלת פעילות האונליין שלה דווקא דרך סניפיה. שופרסל כבר החלה בהצבת מסכי ענק בחלק מסניפיה, בה יוכלו הלקוחות להזמין מוצרים (שאינם מוצרי מזון) שלא מוצגים בסניפים. באמצעות מסכי הענק, בגודל של שני מטר על שני מטר, יוכלו כעת לקוחות הרשת להתרשם ולהזמין מוצרים כגון מסכי טלוויזיה, אביזרי ריהוט וחדרי שינה. במקביל, פתחה הרשת בחודש ספטמבר אפשרות להזמין מוצרים אלה ולאסוף אותם מסניף הרשת באילת, ללא תשלום מע"מ.
נתח מכירות האונליין של שופרסל עמד במחצית הראשונה של 2022 על 20.1% מכלל מכירות הרשת, נתון כמעט זהה לזה שנרשם בתקופה המקבילה אשתקד.
משופרסל נמסר: "החברה פתחה בפרויקט של שילוב מסכי טאצ' בסניפים. במסכי הטאצ' לקוחות הסניף יכולים להיחשף לעשרות אלפי המוצרים שנמכרים באתר הרשת ולא נמצאים בחנות".