רד מעל מסך הטלוויזיה שלי

גיל ח' עמית
2014-04-09 01:00:00
2018-03-27 01:00:00

שירות התכנים של אמזון רחוק מלהיות חדש. אמזון מציעה ללקוחותיה סרטים, סדרות, מוזיקה ואפליקציות כבר שנים. שלא לדבר על ספרים דיגיטליים שהיוו את אבן הפינה של האקו-סיסטם של אמזון. השבוע הלכה אמזון צעד נוסף קדימה כשהשיקה את הממיר/סטרימר החדש שלה, הפייר טי.  וי. (Fire TV).

מדובר בקופסה קטנה ושחורה שמתחברת לטלוויזיית HD ומאפשרת ללקוחות אמזון להזרים תכנים הכוללים מאות אלפי פרקי סדרות, סרטים, שירים ומשחקים מהאינטרנט לטלוויזיה במהירות גבוהה ובאיכות HD. היתרון של הפייר טי. וי. הוא שהיא לא מוגבלת, כמו סדרת קינדל למשל, רק לתכנים מבית אמזון ומאפשרת ללקוחות לצפות גם בתכנים משירותים כמו נטפליקס, הולו, ESPN ועוד.

אמזון נכנסת למגרש של שחקנים גדולים ומוכרים, החל מהענקיות אפל וגוגל וכלה ברוקו (Roku), חברה מוכרת פחות לישראלים, אבל אחת ממובילות שוק הסטרימינג. אם נכנסים להשוואות, ואמזון אוהבת להיכנס להשוואות, הפייר מוביל באיכות המעבד (4 ליבות מול 2 או אחת אצל המתחרים), באיכות הסאונד (דולבי דיגיטל פלוס) ובמספר שירותי התוכן, אם כי רוקו טוענים להיצע רחב יותר. היתרון המהותי האמיתי של אמזון הוא שירות חיפוש קולי מוצלח למדי, טוב יותר מרוב השירותים הקיימים בשוק ולא קיים עד כה בסטרימרים של המתחרות הגדולות.

למרות היתרונות היחסיים המחיר הגבוה של הקופסה (99$) בצירוף עם מחיר המנוי החודשי לשירות הפריים של אמזון, זה שנותן יתרון אמיתי למשתמשים ומחיר השלט למשחקים (40$ נוספים) הופכים אותו לאופציה כדאית פחות – לפחות כרגע.

(צילום יחצ)

כתבות נוספות

שבת לפני גביע

נבחרות הרובוטיקה של הישיבה התיכונית ושל תיכון אמית בנים ויתרו על ההשתתפות בשלבי הגמר של התחרות העולמית בארצות הברית בשל השבת: "קצת מבאס, אבל התחושה היא של קידוש השם"

שבת לפני גביע

נבחרות הרובוטיקה של הישיבה התיכונית ושל תיכון אמית בנים ויתרו על ההשתתפות בשלבי הגמר של התחרות העולמית בארצות הברית בשל השבת: "קצת מבאס, אבל התחושה היא של קידוש השם"

המשך קריאה »