תחב"צ בימי מלחמה

כתבי מודיעין News
קווי האוטובוסים ימשיכו לפעול באופן מצומצם, ואילו הרכבות ממודיעין ימשיכו כעת עד לחיפה בלבד
צילום: דוברות העירייה

ביום ה-15 למלחמת "שאגת הארי" ממשיך מערך התחבורה הציבורית במודיעין לפעול באופן מצומצם.

נכון להבוקר, יום ראשון, קווי האוטובוסים בעיר ומחוץ לה ימשיכו לפעול במתכונת של 60% מהיקף הפעילות הרגיל. את לוח הזמנים המלא ניתן לראות באתר חברת קווים. כמו כן, הסעות החיילים ממרכז התחבורה בעיר ימשיכו לפעול באופן מצומצם, ואילו קו 25 החדש לצומת לטרון יפעל כרגיל היום.

כזכור, ביום חמישי נפתחה מחדש לפעילות תחנת הרכבת פאתי מודיעין, שיחד עם תחנת מודיעין מרכז ייתנו שירות רק לכיוון המרכז והצפון, כרגע עד לחיפה. מדי שעה תצא רכבת לתל אביב, עם עצירה בתחנת נתב"ג ובתחנת השלום, כאשר הקו לירושלים טרם שב לפעילות.

כתבות נוספות

22 בערב אחד

חמישה שב"חים שחצו את גדר ההפרדה באזור כביש 443 נעצרו, ובהמשך הערב התגלו 17 נוספים ברכב הסעות במצפה מודיעין

חדר נוסף, מחוץ לבית

חברת אביה אחסנה השיקה סניף עירוני ראשון במודיעין, בבית יעקבי במע"ר, המציע חללי אחסון נגישים

22 בערב אחד

חמישה שב"חים שחצו את גדר ההפרדה באזור כביש 443 נעצרו, ובהמשך הערב התגלו 17 נוספים ברכב הסעות במצפה מודיעין

המשך קריאה »