העיתון היום ממשיך להוביל בשיעור החשיפה לעיתונות מודפסת גם בשנת 2023, כך עולה מסקר סקר TGI שהתפרסם אתמול (שלישי). הסקר משקף את השינויים שחלו בחשיפת כלי התקשורת בעיתונות המודפסת ותחנות הרדיו מאז פרוץ המלחמה.
על פי הנתונים, ישראל היום זכה לחשיפה של 26.8% בשנת 2023, זאת לעומת 28% בשנת 2022. המתחרה הגדול ידיעות אחרונות רשם עלייה קלה אשתקד, עם נתון של 21.8%, לעומת 21.6% ב-2022. בעיתונות סוף השבוע מוביל ישראל היום עם שיעור חשיפה של 26.6% (לעומת 28.3% בשנת 2022), בעוד שידיעות אחרונות זוכה לשיעור חשיפה של 26.4% (26.8% ב-2022).
בעיתונות הכלכלית העיתון גלובס צונח מאז פרוץ המלחמה, כאשר בחציה הראשון של 2023 זכה לשיעור חשיפה של 3.3% ובחצי השנה של השנה ירד ל-2.8%. בסך הכל מסיים גלובס את השנה עם שיעור חשיפה של 3% בלבד. לעומת גלובס הצונח, דה מרקר המתחרה זינק בחצי השני של 2023 מ-4.4% ל-6.6%, ובכל השנה זכה לחשיפה של 5.5%. המתחרה השלישי, כלכליסט, שומר על מקומו כעיתון הכלכלי הנחשף בישראל, עם שיעור חשיפה שנתי של 11.3% (לעומת 10.5% ב-2023).