חצו את הגדר – ונעצרו

כתבי מודיעין News
כוחות רבים של משטרה ומג"ב הוזנקו אמש לאזור יער בן שמן, לאחר שמספר רב של פלסטינים נצפו מסתננים דרך גדר ההפרדה באזור. מהמשטרה נמסר כי כל השב"חים נלכדו
צילום: דוברות המשטרה

המשטרה וכוח מג"ב עצרו אמש (ראשון) מספר רב של פלסטינים שחדרו לשטח ישראל באופן בלתי חוקי.

האירוע החל כאשר תצפיות צה"ל זיהו מספר מסתננים חוצים את גדר ההפרדה, כאשר כוחות רבים שהוזנקו למקום עצרו אותם באזור יער בן שמן לאחר סריקות. לאחר מעצרם החלו כוחות נוספים, בסיוע מסוק משטרתי שחג במשך זמן רב מעל אזור צומת שילת, בסריקות נוספות על מנת לוודא שכל המסתננים נתפסו.

כזכור, מאז תחילת המלחמה עיבו צה"ל והמשטרה את מערך הביטחון סביב גדר ההפרדה, מאזור בית סירא במזרח ועד ליער בן שמן במערב.

כתבות נוספות

מגבירים נוכחות בפארק

העירייה הודיעה הבוקר כי לאורך סופי השבוע תפעל בפארק העירוני הגדול בעיר ניידת ביטחון ייעודית

מיליון שקל בבגאז'

שלושה צעירים מלוד ותל שבע נעצרו בצומת שילת כשברשותם 200 חבילות סיגריות אלקטרוניות, שעל פי החשד נגנבו מעסק בחולון

מיליון שקל בבגאז'

שלושה צעירים מלוד ותל שבע נעצרו בצומת שילת כשברשותם 200 חבילות סיגריות אלקטרוניות, שעל פי החשד נגנבו מעסק בחולון

המשך קריאה »