אולמרט על ה"עיר ההומניטרית": "מחנה ריכוז"

כתבי מודיעין News
ראש הממשלה לשעבר תקף את תוכניתו של שר הביטחון וכינה את השרים התומכים בנערי הגבעות "אוייבים מבפנים"
צילום: לע"מ

ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט התראיין לעיתון בריטי ותקף בחריפות את תוכנית הממשלה להקים "עיר הומניטרית" ברפיח.

אולמרט אמר לעיתון "גארדיין" כי מדובר ב"מחנה ריכוז" ובצעד לקראת טיהור אתני של האוכלוסייה הפלסטינית ברצועת עזה, ותקף את הממשלה על מה שלדבריו הם פשעי מלחמה המתבצעים במסגרת הלחימה ברצועה ובגדה המערבית. לדבריו, ישנה "סובלנות בלתי נסלחת" כלפי הרג של אזרחים פלסטינים חפים מפשע.

עוד טען ראש הממשלה לשעבר כי אלימות נערי הגבעות ביו"ש מתקיימת בחסות הרשויות – הממשלה, הצבא והמשטרה – וכינה את שרי הממשלה "אוייבים מבפנים". על התוכנית של שר הביטחון, שכביכול נועדה להגן על האזרחים ברצועת עזה, אמר כי "אין דרך אחרת להבין זאת – לא מדובר בהצלה אלא בגירוש, בדחיקה ובהשלכה של בני אדם".

כתבות נוספות

22 בערב אחד

חמישה שב"חים שחצו את גדר ההפרדה באזור כביש 443 נעצרו, ובהמשך הערב התגלו 17 נוספים ברכב הסעות במצפה מודיעין

חדר נוסף, מחוץ לבית

חברת אביה אחסנה השיקה סניף עירוני ראשון במודיעין, בבית יעקבי במע"ר, המציע חללי אחסון נגישים

22 בערב אחד

חמישה שב"חים שחצו את גדר ההפרדה באזור כביש 443 נעצרו, ובהמשך הערב התגלו 17 נוספים ברכב הסעות במצפה מודיעין

המשך קריאה »