חזרו לליגה

כתבי מודיעין News
עירוני מודיעין רשמה בשישי ניצחון נדיר העונה, לאחר שהפתיעה את יפו החזקה בתוצאה 1:4
צילום: נדב אלבירו

לאחר ניצחון אחד בלבד ב-16 מחזורים, ואחרי שהידרדרה מתחת לקו האדום המוביל לירידת ליגה, הפתיעה עירוני מודיעין בשישי את מכבי יפו כשהביסה אותה בתוצאה 1:4.

יפו עוד הובילה לאחר שער מהיר כבר בדקה ה-3, אולם שגיא גניס השווה את התוצאה בדקה ה-29, וארבע דקות מאוחר יותר העלה שגיא ישראלי את מודיעין ליתרון. עם פתיחת המחצית השנייה כבש ישראלי שוב, ואת התוצאה חתם בדקה ה-84 גיא אמסלם.

בעקבות הניצחון פתחה מודיעין פער של שתי נקודות מקו האדום, ובמחזור הבא, בשלישי, היא תפגוש את יריבתה לתחתית הפועל עכו.

כתבות נוספות