מניית הרשת החברתית שזכתה לאחרונה לתואר "הפופולארית ביותר בקרב הצעירים" החלה את המסחר במחיר של 26$ למניה, זינקה עד מהרה למחיר של 50$ בשיא, והתייצבה לבסוף על 45$ בסוף יום המסחר. טוויטר התכוננה מראש להנפקה ושינתה את פניה מעט, כשבמקום טקסט בלבד וקישורים לתמונות, מופיעות מעתה התמונות בפיד עצמו. זה נוח הרבה יותר כמו שיעידו משתמשים ברשתות חברתיות אחרות, אבל זה גם לוקח מטוויטר את הייחוד שלה והופך אותה לסוג של פייסבוק נוסף.
ספקולציות טוענות שהשינוי הוא הכנה לפרסומות שהרשת תשלב בקרוב בפיד במטרה למשוך את העיניים שלנו ואת הכסף של המפרסמים.
(צילום יחצ)