13 – 19 באוקטובר 2017

חוה מזר
2017-10-10 01:00:00
2017-10-10 01:00:00

מאזניים

ימי סוף השבוע תקשורתיים, במיוחד אם אתם מוקפים באנשים חברותיים. בימי תחילת השבוע מתגנבת תחושה של אי נוחות המפריעה לתפקוד. משהו שייאמר עלול להרתיח אתכם ולגרום להתפרצותכם.

טיפ השבוע: מתחילה תקופה מבטיחה במישור העסקי והיצירתי. חברים יגלו בכם עניין מחודש, ולאלה שלא – יש אפשרות להכיר בני זוג עד ה- 7 בנובמבר.

עקרב

יש תחושה ששום דבר לא מתרחש, אלא שבפועל יעלו ממש בקרוב הזדמנויות חדשות שיוציאו אתכם לגמרי מן המועקה שאולי חלק מכם נכנסו אליה. תרגישו שאתם משתחררים מהעול הכבד שרבץ עליכם לאחרונה, כל מיני חוויות ואירועים חשובים יצבעו את התקופה הקרובה בצבעים תכליתיים ומבטיחים יותר.

טיפ השבוע: הכוכבים מארס וונוס מיטיבים עימכם. גלו כבר מעכשיו פתיחות והתחדשות בענייני רגשות ויצירה.

קשת

מעברו של כוכב ונוס למזל מאזניים, עד 7 בנובמבר, עשוי להפגיש אתכם עם חוויות רגשיות ויצירתיות. ללהוטים שבכם יהיו הזדמנויות רבות מתמיד ליצירת קשרים חדשים. אתם קורנים קסם אישי וגם נהנים מהשראה ומדחף יצירתי.

טיפ השבוע: נראה שתפגשו אנשים אהובים או שתבלו בנסיעה או בפגישה שתשפר פלאים את הרגשתכם. רעננו קשרים ישנים וחדשים כאחד.

גדי

המחצית הראשונה של השבוע: אלה ימים של יוזמה וכושר ביצוע ומומלץ לעסקים, ליצירתיות אך גם להנאות ולרגשות. עסקה שתבצעו עשויה לעלות על הפרק. אתם עשויים לגלות שההעזה שלכם קורמת קור וגידים, והגילוי הזה יחזק אתכם.

טיפ השבוע: לשאפתנים שבכם: בקרוב יגיעו הזדמנויות שיוכלו לבנות אתכם כשאתם יותר חכמים, מודעים ומנוסים. יש להיחשף ולהציע את עצמכם למקומות או לאפיקים חדשניים. לשאפתנים שבכם: רעננו בשבועות הבאים את המישור החברתי שלכם.

דלי

ימי סוף השבוע: תקשורת וחיי חברה ערניים עשויים להוסיף גיוון מפולפל לחייכם. אתם ניידים ומשתמשים בקסם האישי שלכם כדי לחזק את מעמדתכם. זהירות ומודעות: מיקום כוכב מרס במזל בתולה עשוי להעיד על הנטייה לקונפליקט. מתנו את המזג שלכם.

טיפ השבוע: מיקום ונוס במזל מאזניים: צאו לטיולים (בארץ ובחו"ל) ונצלו את כל ערוצי התקשורת החברתיים שלכם. קשר חדש עשוי להתהוות.

דגים

אלה ימים של עשייה יצירתית רבת השראה. קשר מסוים עשוי לעורר בכם רגשות חזקים וסוחפים שעשוי לסחוף קונפליקט. למרות זאת לא כדאי למהר, ועדיף לתת לו זמן להתפתח בהדרגה ולעצמכם להבין מה שאתם מרגישים.

טיפ השבוע: אתם עומדים להיכנס לחודש חשוב מבחינה תקשורתית, עסקית וחברתית. ענייני נסיעות עשויים לקבל דגש. זה הזמן שבו כדאי להפסיק עם תכתיבים ולכוון את הדברים בעצמכם.

טלה

ימי סוף השבוע מומלצים לבילויים ולהנאות. ריכוז כוכבים מול מזלכם, משפיע על חיי הרגש שלכם ועל התנהלות מערכות היחסים שלכם.

טיפ השבוע: בימי תחילת השבוע אתם עשויים להיות מודאגים ולא רגועים, מצב שעשוי להגביר את הביקורתיות שלכם. אם זו ההרגשה – מתנו את הפעילות שלכם. אם תהיו מודעים לרמת האנרגיה שלכם תוכלו ללמוד לאלתר ולהפגין גמישות כדי לא לפגוע או להיפגע.

שור

אתם פעילים ונמרצים, אך מלווים לכך גם ימים אמוציונליים וטעונים. אתם זקוקים לתחושה של חום ושייכות ותוכלו להגיע לכך באם תשתמשו באנרגיה הכוכבית מולכם בצורה של פעילות דינמית, בונה ואנרגטית. הסקס מגיע לרמות מחשמלות.

טיפ השבוע: שימו לב בענייני בריאות ועבודה: אלה נוטים לגרור מצבי רוח משתנים, תחושות של חוסר יציבות או חוסר כיוון ויוזמות שטורפדו או שנפגעו.

תאומים

שישי-שבת: מומלצים לנסיעות, לבילוי ויציאה מהשגרה. אנשים חדשים ייכנסו לחייכם והאווירה תחדיר בכם ציפייה לבאות. זהירות: הימצאותו של כוכב מארס במזל בתולה עד תחילת השבוע הבא, עלול לרמוז על קונפליקט ועימות.

טיפ השבוע: חיוכים: כוכב ונוס במזל מאזניים עד 7 בנובמבר ייטיב עם רבים מכם. מול גל המתחים והעומסים ייתכנו גם ימים זוהרים, מיטיבים ומאירי פנים.

סרטן

ענייני כספים או השקעות עשויים לאפיין את שישי-שבת. מומלץ לגלות זהירות וביקורתיות. ימי תחילת השבוע עשויים לעודד ענייני תקשורת ונסיעות. מומלץ לבלות עם אנשים אהובים. אווירת הביחד המשפחתית או החברית עשויה לחזק אתכם.

טיפ השבוע: המחצית השנייה של השבוע: ענייני בית ומשפחה עשויים להיות מודגשים. מומלץ לנוח ולהקיף את עצמכם באנרגיות תומכות ומחזקות.

אריה

מיקום הירח במזלכם בימי סוף השבוע עשויים להיטיב עמכם. מעברו של כוכב ונוס למזל מאזניים עד ה- 7 בנובמבר, עשוי להיטיב עמכם רגשית ויצירתית. יש סיכוי שתחוו התעוררות מחודשת של הרגשות בקשר קיים או חדש.

טיפ השבוע: זהירות: אנרגיית חודש עקרב שמתקרבת בצעדי ענק כבר מרמזת על מתחים טעונים ועל מצב שעלול לגרור פתיל קצר ותגובות קיצוניות.

בתולה

ימי סוף השבוע מומלצים לפעילות מתונה. מיקום הירח במזלכם עד יום שלישי עשוי להיטיב עמכם. אלה חשובים מבחינה יצירתית ועסקית ומהיכולת שלכם לנהוג ביעילות ותועלתנות.

טיפ השבוע: התקשורתיים שבכם יוכלו ליהנות מכושר שכנוע, ומהאפשרות ליצור הזדמנויות לקידום ומהיכולת שלכם לנהוג באיפוק וביעילות. תקופת מזל עקרב לקראת השבוע הבא עשויה להיטיב עמכם.

 

כתבות נוספות

לעיר העתיד דרוש חזון סביבתי

גדעון בכר מעמותת "תושבים משפיעים במודיעין" מסביר מה צריך לעשות כדי להציל את הטבע המדהים העוטף את מודיעין מתוכניות פיתוח עתידיות: ממעבר עילי לבעלי חיים, דרך הקמת אגמון קבוע באזור שבין העיר למכבים, ועד להגנה על השטחים הפתוחים שבמערב

"עמית סוסנה היא השראה"

לאחר שהתראיינה לעיתון ניו יורק טיימס וסיפרה כיצד נפגעה מינית בידי מחבלי חמאס בשבי בעזה, הגיבו הבוקר משפחות החטופים

להשאיר את טומי

מאז פרוץ המלחמה מביא עימו לעבודה המאבטח בנתיב זבולון, תושב העוטף, את כלבו שחרד מהדי הפיצוצים בעזה. מאז הפך הכלב לאטרקציה, עד שהגיעה ההוראה שאוסרת על כניסתו למתחם. העירייה: "הנושא בבדיקה"

לעיר העתיד דרוש חזון סביבתי

גדעון בכר מעמותת "תושבים משפיעים במודיעין" מסביר מה צריך לעשות כדי להציל את הטבע המדהים העוטף את מודיעין מתוכניות פיתוח עתידיות: ממעבר עילי לבעלי חיים, דרך הקמת אגמון קבוע באזור שבין העיר למכבים, ועד להגנה על השטחים הפתוחים שבמערב

המשך קריאה »

להשאיר את טומי

מאז פרוץ המלחמה מביא עימו לעבודה המאבטח בנתיב זבולון, תושב העוטף, את כלבו שחרד מהדי הפיצוצים בעזה. מאז הפך הכלב לאטרקציה, עד שהגיעה ההוראה שאוסרת על כניסתו למתחם. העירייה: "הנושא בבדיקה"

המשך קריאה »